Site icon IAS

"להתאחד מאחורי הספורטאים הישראלים ולחגוג את ההישגים"

המשחקים האולימפיים, בצרפת 2024. צילום freepik

לאחר ארבע שנים שבהן המשחקים האולימפיים התנהלו בצל מגיפת הקורונה, הישראלים חוזרים ובגדול לנוכחות כחול-לבן במשחקים האולימפיים. אלפי ישראלים ייצאו לפריז וייהנו מתצוגות הספורט הטובות בעולם בשלל ענפים.

"אנחנו רואים באולימפיאדה בפריז הזדמנות לא רק לחוות את פסגת הספורט העולמי, אלא גם להתאחד מאחורי הספורטאים הישראלים ולחגוג את ההישגים שלהם יחד איתם", משתף מתן פלד, סמנכ"ל איסתא ספורט, שמטיס אלפי ישראלים למשחקים האולימפיים.

"תמיד יש רצון עז בקרב הישראלים להיות חלק מההישגים של הספורטאים שלנו באולימפיאדה, אבל השנה, נוכח המצב בארץ, החיבור הזה חשוב מתמיד. עם המשלחת הגדולה ביותר אי פעם, והסיכויים הגבוהים למדליות, אנחנו רואים ביקוש לחבילות לפריז. הישראלים רוצים להיות שם, לעודד ולתמוך בספורטאים שלנו, ולהראות להם שהם לא לבד", מוסיף פלד.

ענפי הספורט המבוקשים ביותר על ידי הקהל הישראלי הם כמובן השחייה, ההתעמלות האמנותית והאתלטיקה, בשלושתם יש תקווה למדליה ישראלית. גם ענף הכדורסל, בו לא משתתפת נבחרת ישראלית, מושך לא מעט את הקהל הישראלי. לצידם, נזנח תחום הג'ודו – בעוד שבעבר הישראלים היו ממלאים את האולמות, באולימפיאדה הקרובה הביקוש נמוך משמעותית.

חידושים נוספים שתציג אולימפיאדת פריז 2024, הם שילובו של ענף הברייקדאנס בתחרויות כענף אולימפי (ללא נציגות ישראלית), והיעדרו של תחום הקראטה מהתחרויות.

לצד ההתרגשות מהתצוגה האולימפית הצפויה בתחרויות, ישראלים רבים פונים לאיסתא ספורט בחשש מהמצב הבטחוני וגל האנטישמיות הגואה באירופה. "אנחנו נתקלים בהרבה שאלות וחשש מהנוכחות הישראלית בפריז. בפריז ובוועד האולימפי עושים מאמצים רבים כדי לאפשר לכל אדם לקחת חלק בחגיגת הספורט, וסידורי האבטחה והביטחון קפדניים במיוחד", אומר פלד.

ומה עם מחירי החבילות? "מחירי החבילות לאולימפיאדה מתחילים מ-2,000 אירו לאדם, והן כוללות טיסות, לינה, כרטיסים למשחקים השונים, וחוויית ספורט חד פעמית שתישאר איתכם לנצח. אין ספק, שכמו בכל ענפי התיירות – גם כאן, המחירים יקרים יותר מבעבר, אבל הקפדנו להעניק לרוכשים את המלונות הטובים ביותר, טיסות נוחות ובטוחות עם חברות ישראליות, ואת האפשרות לבנות חבילות שמותאמות אישית – כדי להפיק את המקסימום מהנסיעה שלהם", אומר מתן פלד, סמנכ"ל איסתא ספורט.

בחברה מדגישים כי במטרה להעניק לקהל הישראלי את האפשרות לבחור את מה שמתאים לו, קיימת אפשרות להתאמה אישית ותפורה באופן מדויק להעדפות האישיות שלכם. תוכלו לבחור בין ענפי הספורט שמעניינים אתכם, בין שלבי התחרות השונים, ובין תאריכים שנוחים לכם.

Exit mobile version