Site icon IAS

להקת קולדפליי מגיעה לאתונה: 18 טיסות ייעודיות מישראל

הופעה של להקת קולדפליי. צילום Depositphotos

למרות הכאוס בעולם התעופה, הדינאמיות של חברות התעופה בהחלטותיהן להגיע לישראל או לא להגיע, ושינויי תאריך של פעילותן בארץ, הרי שדבר אחד ברור שריר וקיים: הישראלים מעריצים את להקת קולדפליי. ללהקה שני מופעים שיתקיימו באתונה בתאריכים 8-9 ביוני.

עומר חודורוב-לוי, מנהלת חטיבת השיווק של דיזנהאוז גרופ מסרה שלא זכור לה טירוף כזה סביב הופעה כמו ההופעות של קולדפליי באתונה. לדבריה, הביקושים החלו מאז פתיחת מכירת הכרטיסים לפני כחצי שנה. חודרוב מתכוונת לכך שמתוכננת רכבת אווירית של ישראלים שלא זכורה כמותה. מדובר על לפחות 18 טיסות מיוחדות שייצאו לטובת ההופעת, ובסך הכל צפויים להיות בשתי ההופעות כ- 8,000 ישראלים.

באשר לסיבות למהומה (הטובה) של הופעות קולדפליי באתונה בקרב הישראלים חודרוב מנתחת את המצב ואומרת:

-הקרבה של אתונה (שעתיים טיסה) והיותה יעד מאד אטרקטיבי עבור ישראלים.

-העדר הופעות של אמנים זרים בארץ בשנה הנוכחית עקב המלחמה. ההופעה האחרונה שהיתה סולד אאוט היתה של ברונו מארס יומיים לפני שפרצה המלחמה. את ההופעה השניה שתוכננה ל-7.10 בערב הוא לא קיים כמובן.

-הרצון העז של ישראלים לצאת להתאווררות בנסיבות התקופה, כשברקע ירידה משמעותית במספר הטיסות.

-קולדפליי היתה מאז ותמיד להקה אהובה במיוחד על ישראלים.

ולמי שטרם הספיק לרכוש ומעוניין, חודורוב מסרה שניתן עדיין למצוא חבילות קולדפליי בדיזנהאוז בעלות נוחה, הכוללות: טיסה ישירה, שלושה לילות במלון ע״ב ארוחת בוקר וכרטיס למופע. העלות היא החל מ-  1,229 אירו לאדם (ליציאה ב-7.6.24 וחזרה ב-10.6.24).

Exit mobile version