Site icon IAS

להציע לנוסע הישראלי יעדים תיירותיים נוספים בפולין

יריד תיירות פולין התקיים היום (ב') בפעם הראשונה בישראל בחסות חברת התעופה לוט איירליינס, משרד התיירות הפולני ושגרירות פולין. משלחת רבת משתתפים הגיעה מפולין הכוללת נציגי תיירות ולשכות תיירות אזוריות.

יונתן בוברוב, מנכ"ל לוט איירליינס בישראל ומנהל האזורי אמר למשתתפים ביריד כי בשנים האחרונות וורשה וקרקוב קודמו כיעדי תיירות מובהקים לתייר הישראלי. "השנה החלטנו להרחיב את היריעה גם ליעדים נוספים ברחבי פולין. ערים כמו גדנסק , סופוט , ורוצלב. יש המון ערים יפיפיות ואטרקציות לתייר הישראלי והמטרה של היריד להעניק לתייר הישראלי באמצעות סוכני הנסיעות את האפשרות להכיר טוב יותר את פולין גם מעבר לוורשה וקרקוב", הוסיף יונתן.

חברת התעופה לוט איירליינס מפעילה טיסה יומית מתל אביב לוורשה במטוסי אמברייר, בואינג 737-400 ולעיתים גם במטוסי בואינג 787 דרימליינר. הטיסה מתל אביב ממריאה בשעה 6:00 ונוחתת בוורשה בשעה 09:00 ואילו הטיסה מוורשה ממריאה בשעה 22:55 מה שמאפשר ניצול מלא של היום בהלוך וחזור וחיסכון עבור תשלום לבית מלון לקבוצות.

ההגעה לוורשה בשעת בוקר מוקדמת מאפשרת טיסות המשך נוחות ל-9 ערים מרכזיות בפולין, למגוון יעדים באירופה, צפון אמריקה (ניו יורק, שיקגו, טורונטו) והמזרח הרחוק (בייג'ין).

אמיליה קוביק ( Emilia Kubik) , נציגת משרד התיירות של פולין המבקרת בישראל ציינה מדוע מומלץ לבקר בפולין :" אם אתה חושב על אירופה ומקום בו תרבויות מערב ומזרח היבשת נפגשים, זו פולין. למרות שפולין היא מדינה הומוגנית מבחינה אתנית ודתית התרבות שלה מנגד מאוד מגוונת . פולין מציעה נוף לים עם חופים מרהיבים, ריכוז האגמים השני בגודלו באירופה אחרי פינלנד, מישורים והרים בדרום ( הרי טאטרה הם הגבוהים באירופה אחרי האלפים)".

"בפולין יש ערים נפלאות כמו קרקוב, ורשה, פוזנן, גדנסק. קרקוב לדוגמא מאוד עתיקה ויש בה אתרי מורשת עולמית של אונסק"ו ובנוסף לערים ישנם אתרים ברשימת המורשת העולמית של אונסק"ו כמו לדוגמא המיוחד מכולם, מכרות המלח בווייליצ'קה ( Kopalnia soli Wieliczka), אחד היחידים באירופה שפועל עדיין ולא מזמן חגג 600 שנה להיווסדו. יורדים במעלית 300 מטר מתחת לפני הקרקע וומסיירים בין חדרים ופרוזדורים מרשימים שבנויים ממלח. במתחם יש מרכז קונגרסים לאלף חמש מאות אורחים. מעליות לבעלי מוגבלויות, רכבות לילדים ולמבוגרים, מקום למכירת מזכרות.

לעומת זאת בצפון ממוקמת העיר גדנסק על חוף הים הבלטי המזכירה את אמסטרדם בתעלות שלה וידועה גם ביצור תכשיטי ענבר (Amber ). לא רחוק משם תמצאו את טירת מאלבורק שנבנתה ע"י אבירי המסדר הטבטוני והיא הטירה הגדולה בעולם שבנויה מלבנים. גם על חדרים בבתי מלון וארוחות במסעדות תשלמו מחצית מהמחיר בישראל", הוסיפה אמיליה.

https://www.youtube.com/watch?v=w1egt_zI73g

Exit mobile version