Site icon IAS

"כ- 500 אלף ישראלים צפויים לצאת לחופשה בחו"ל"

'אופיר טורס' מציעה לחובבי החופשות הקצרות ליהנות בפראג, מחבילה הכוללת: טיסות + 4 לילות במלון ברמת 4 כוכבים (יציאה ב 2 באפריל), על בסיס לינה וארוחת בוקר – במחיר של החל מ-499 אירו לאדם (בחדר זוגי); או מחופשה בסופיה, הכוללת: טיסות, 3 או 4 או 6 לילות (יציאה מראשית אפריל) במלון ברמת 4 כוכבים, – במחיר של החל מ– 409 אירו לאדם (בחדר זוגי); ועוד.

למעוניינים בטיול מאורגן באווירה ציורית ורומנטית, מוצעת חופשה בת 7 ימים ברומא וטוסקנה (יציאה ב-1 באפריל), הכוללת: טיסות, 6 לילות במלון ברמת 4 כוכבים, ע"ב אירוח של לינה וארוחת בוקר, בהם יבקרו ברומא, פירנצה ובעיירות הציוריות של טוסקנה ( סיינה, פיזה, סן ג'ימיניאנו וצ'ינקווה טרה ) – במחיר של החל מ-999 דולר לאדם (לאדם בחדר זוגי).

חובבי הטיולים המאורגנים אף יוכלו ליהנות מלילות סלסה בקובה האותנטית עוד בטרם שתעבור את השינויים הצפויים לחול בה, בחופשה הכוללת: טיסות ו-10 ימים בבתי מלון (יציאה ב-1 באפריל), על בסיס חצי פנסיון – במחיר של החל מ-2389$ לאדם בחדר זוגי.

ובנוסף, טיול מאורגן בן 5 ימים (יציאה ב-1 באפריל) במוסקבה, הכולל: טיסות אל על ואירוח במלון ע"ב לינה וארוחת בוקר, ביקורים במוקדים המעניינים ביותר במוסקבה כגון: הכיכר האדומה, הקרמלין, גשר "עצי המנעולים", בית הכנסת הגדול ושוק העתיקות – מוצע בעלות של החל מ-699$ לאדם (בחדר זוגי).

 

Exit mobile version