לאחר שישראל נבחרה על ידי חברת אמדאוס העולמית כמרכז לסטארט-אפים פוטנציאליים בתחום ה-Travel והחדשנות הטכנולוגית, יגיעו לארץ בכירים מחברת אמדאוס העולמית לאיתור סטארט-אפים לשיתופי פעולה ו/או השקעה. האירוע יתקיים בגוגל קמפוס, בבית אלקטרה, רח' יגאל אלון 98 תל אביב, בשעה 18.30.
מדי שנה משקיעה חברת אמדאוס מיליוני יורו בחברות סטארט-אפ בתחם ה-Travel והחדשנות הטכנולוגית. ב-16 בספטמבר יגיעו לישראל בכירים מאמדאוס העולמית במטרה לאתר סטארט-אפים לאחד או יותר משלושת המסלולים האלה:
Amadeus for Startup & Developers – חטיבה שמנגישה את בסיסי המידע של אמדאוס לסטארט-אפים – ריכוז מידע של חברות תעופה, טיסות, רכבות, רכבים ומחירים ברמת המקרו – דוגמת מידע סטטיסטי, מידע על מה המחיר הזול ביותר הקיים במערכת, נתוני טיסות ועוד.
אמדאוס Explore – מסלול לסטארט-אפים מעניינים במיוחד שזקוקים להרחבת מעגל לקוחותיהם. במסלול זה מסייעת אמדאוס בהפצת המידע על הסטארט-אפים ללקוחות הרלוונטים והמתאימים ביותר מבין לקוחותיה.
אמדאוס Venture – השקעה כספית בסטארטאפים.
בכירי אמדאוס שיגיעו הינם:
Fran Romero: Global Head of Open Innovation Programs at Amadeus IT Group.
Maria Garcia: Innovation Strategist and Program Manager at Amadeus, responsible for leading the strategy of the inn
Raquel Rodrigo: Senior Analyst, Innovation Partnerships at Amadeus.
גדי מור, מנכ"ל אמדאוס ישראל, אמר: "אנו רואים ביזמי הסטארט-אפ הישראלים בתחום ה-Travel מפתחים בעלי פוטנציאל רב לשיפור ושדרוג השירות האישי לטסים ברחבי העולם. אנו מזהים מגמה הולכת וגוברת של ענין ועיסוק בתחום ומעודדים יזמים ומפתחים נוספים להכנס לעולם דינאמי ומאתגר של חווית הטיסות והנסיעות הבינ"ל. חברת אמדאוס תמשיך להשקיע ביזמים במגוון מסלולים ולקדם רעיונות פורצי דרך בשיפור חוויית הנסיעות".
הסטארט-אפים הישראלים שיציגו בכנס:
עמיר בלעיש – מנכ"ל WHIZER – סטארט-אפ המתזמן את כרטוס כרטיסי הטיסה שהוזמנו בסוכנות/אתר מסוימים לפי המועד הזול ביותר עד לטיסה. כך, למעשה, ניתן לחסוך מאות דולרים בכל מחיר כרטיס טיסה רק על ידי התזמון של הכרטוס. (בלעיש היה העובד הראשון בחברת Cognigo שנמכרה לאחרונה ב-70 מיליון דולר ל-Net up).
ליעוז עמר, מנכ"ל ומייסד פרוייקט לטיולים נגישים TRAVAXY.
יהונתן אברהם, מנכ"ל – GAMITEE החברה פיתחה פלאגין קניות חברתיות המאפשר לגולשים באתרי מסחר אלקטרוניים ״להיפגש״ עם חבריהם באותם אתרים, כדי לבצע ביחד איתם רכישה משותפת ואינטראקטיבית בזמן אמת. כלומר, במקום לבזבז זמן בשליחת אינספור לינקים ולוודא שהחברה או בן הזוג הבינו בדיוק לאיזו טיסה אתם מתכוונים ועל איזה מלון אתם מדברים, תוכלו לשוטט יחד באתרים ולדעת שכולכם נמצאים ״באותו העמוד״. כדי שזה יקרה, אתרי קניות נדרשים להטמיע שורת קוד המאפשרת לקונים הפוטנציאלים להזמין את חבריהם לסשן פרטי של קניה משותפת, ללא צורך בהתקנה או רישום לשירות. עם יצירת הסשן, הקונים יוכלו לשוחח בצ׳אט פרטי, להוסיף מוצרים נבחרים ללוח מוצרים משותף ולהגיע יחד להחלטה.
דניאל צרפתי– מנכ"ל חברת אפלנגו – מייעלת תהליכי עבודה בהתבסס על אנליזות של Big Data ומעקב אחר התנהלות הסוכנים במערכות Call Center.
אמדאוס הינה חברה בינלאומית למתן פתרונות טכנולוגיים לתחום התיירות. החברה נאמדת בשווי של כ-18 מיליארד יורו ומעסיקה כ-14,000 עובדים בכ-200 מדינות ברחבי העולם. לחברה מערך טכנולוגי של הפצה והזמנת כל מוצרי התיירות החל מטיסה, בתי מלון, השכרות רכב ועוד. לקוחות החברה הינם חברות תעופה, סוכני נסיעות, שדות תעופה וכיוצא בזה. בארץ, החברה עובדת עם כ-5000 (מתוך 7000) סוכני נסיעות בישראל.