Site icon IAS

כנס התיירות הרשמי של סלובניה SIW

כנס התיירות המרכזי והרשמי של סלובניה SIW  לתיירות נכנסת, נערך השנה בסימן חגיגי במיוחד לכבוד השנה ה-20 לקיומו, הכנס נערך בעיר הבירה לובליאנה. 

אירוע זה המאורגן על ידי לשכת התיירות של סלובניה, היינו האירוע העסקי החשוב ביותר לקידום התיירות הסלובנית. הכנס השנה היה הגדול ביותר כאשר 188 נציגים מ-42 מדינות לצד 220 נציגים מחברות תיירות סלובניות שונות השתתפו באירוע, בסדנאות, בהרצאות ובטיולי הלימוד המעניינים ברחבי המדינה. יותר מ -3000 פגישות התקיימו במהלך הכנס כאשר סוכני הנסיעות הנבחרים הגיעו ממדינות שונות ביניהם  איטליה, גרמניה, אוסטריה, ארה"ב, בריטניה, אוסטרליה, קרואטיה,  יפן,  קוריאה וטאיוואן. מטעם ישראל השתתפה משלחת הגדולה ביותר אי פעם המורכבת ממנהלות ומנהלים נבחרים מסיטונאי התיירות ביניהם: שרי רינדנאו ,  רוית שרף, שירלי קמינר ומאיה פק .

האירוע התמקד ביעדים ובאפשרויות הרבות שמציעה סלובניה כיעד ירוק, פעיל ובריא כאשר עיר הבירה לובליאנה נבחרה לעיר הירוקה של אירופה ל-2016. לובליאנה עיר מדהימה ביופייה, תוססת ונקייה המציעה שפע אתרים ופעילויות לכל גיל לצד גסטרונומיה משובחת . בקרבת העיר מקומות מושלמים וידידותיים לטיולי משפחות בטבע ובנוף המרהיב כמו אגם בוהין, אגם בלד ושמורת טריגלאב כמו גם מלונות, אתרי ספא ומים בריאים, פארקי מים ואתרי סקי.

מאיה פק, מנהלת לשכת התיירות של סלובניה: "הכנס השנתי והחגיגי במיוחד השנה היה מוצלח ביותר, כמו גם היה הזדמנות מצוינת להציג בפני כ-188 סיטונאי תיירות מובילים ממדינות רבות את סלובניה שמציעה חופשה מהנה ומגוונת בתמורה משתלמת ביותר. השוק הישראלי חשוב לנו מאד ושמחנו לראות בכנס השנה נציגות מכובדת ואף גדולה יותר מישראל, כמו גם שמחים לראות שיותר ויותר ישראלים מגלים וחווים את סלובניה הירוקה והפעילה כיעד מצוין לחופשה וטיול".

סלובניה ממשיכה להתבסס כיעד מוביל וגדל בקרב המטיילים הישראליים ובשנת 2016 נרשמה עלייה של כ-28% בכמות הישראלים המבקרים בסלובניה.

Exit mobile version