עיריית אילת, תאגיד התיירות והבית לעסקים באילת, שיוצרים אירועי תוכן ויוזמות במהלך השנה, במטרה לקדם את העסקים המקומיים, מכריזים על מיזם תיירותי חדש שיצבע את החופשה באילת בצבעים מרעננים, יצירתיים ומקוריים, כאשר הדגש הוא על עסקי התיירות המקומיים, חלקם מוכרים וחלקם סוד שמור של התושבים. מטרת מיזם "כאן מבלים", היא לייצר כמה שיותר שיתופי פעולה בין אמנים מקומיים וארציים ובין עסקים מקומיים, שיולידו ליינים חדשים של בילוי באמצע השבוע, ובסופו של דבר יביאו את האורחים באילת לצאת אל העיר עצמה, ולהכיר את העסקים הרבים הפועלים בה.
בכל שבוע במהלך חודשים פברואר עד אפריל, בימים רביעי עד שבת, יתקיימו בעסקי התיירות שבעיר אירועים, בהם יתארחו יוצרי תוכן, אמנים, אנשי קולינריה, מוזיקאים ויוצרים במגוון תחומים, וישדרגו את חוויית הבילוי. כך לדוגמא, במתחם התוסס של הביר גארדן יתקיימו ערבי קונספט מוזיקליים – רוקנרול, דיסקו, ג'אז, עם תפריט בירות וקוקטיילים משודרג. תיאטרון אלעד יקיים במתחם הקולינרי "יינות אילת" ערבי מוזיקה חיה, יין ותיאטרון בהשתתפות אמנים אורחים, בהם דביר בנדק, אלי דנקר, תומר שרון ועוד.
מסעדת ברנז'ה תארח את השף אבי ביטון עם תפריט מיוחד, והמנטליסט ינאי אלגוסי יפליא ביכולותיו העל חושיות. מסעדת החוף החדשה אינדיגו תהפוך לטברנה יוונית, עם מוזיקה סוחפת וריקודים. במסעדת הטפאסים ויה קלרה יתקיימו ערבי ג'אם סשן בשלל סגנונות מוזיקליים ובמועדון הפקטורי יתארחו דיג'יי מובילות ומגניבות.
בימי שישי תתקיים קבלת שבת בחוף החשמל, עם אמנים אורחים שיציגו תערוכות של ציורי קיר, קרמיקה, אנימציה ואבסטרקט בשילוב שף אורח עם מנות ממטבחים שונים. בחוף לה לונה יארח הדיג'יי מידי שבוע הרכבים שונים של כלי הקשה, גיטרות ועוד ותחת הכותרת "אילת פינת מחניודה", יגישו השפים רועי מימוני ותומר אגאי, מנות שמחות עם טעמים ים תיכוניים בהשראת דוכני השוק הפופולרי. מסעדת הברביס תפתח מתחם הפעלה לילדים, עם דוכני מזון ודוכני יין למבוגרים ובמבשלה יתקיימו הרצאות מרתקות, ביניהם אור הלר ואלמוג בוקר, אשר ישתפו על מאחורי הקלעים של אירועי ה-7 באוקטובר ולהבדיל, לינוי אשרם תספר על מאחורי הקלעים של "רוקדים עם כוכבים". בחגיגת "המשתה" שבחוות הגמלים, מידי חמישי בערב, ימשיכו להאכיל את הקהל בבשר משובח בכל צורות העשייה, עם אלכוהול טוב, מוזיקה והמון שמח.
יוסי חן, מנכ"ל תאגיד התיירות אילת: "היוזמה נולדה בכדי לעודד אנשים המגיעים לאילת, לצאת מפתח בתי המלון ולהגיע אל העסקים עצמם לחוויה ייחודית שלא התקיימה בעיר עד כה. אנחנו מכירים מעולמות התיירות את הרצון הגובר ועולה של תיירים לחוות ערים בארץ ובעולם, כמו "מקומיים". מדובר בפעולה נוספת שעושה העיר למען עסקיה ומצטרפת למיזם "100 פלוס חוויות 0 שקלים אילת אחת". המטרה היא שהמיזם יפעל בכל שנה בחודשי החורף, ויהפוך גם הוא למותג מוכר ואהוב המושך לעיר אלפי תיירים בשנה".