Site icon IAS

ישרוטל: הזמנת חופשה במלון וטיסה לאילת באתר

חברת מלונות ישרוטל השיקה שירות חדש המאפשר להזמין אונליין באמצעות אתר האינטרנט של החברה חופשה במלון וטיסה לאילת בעת ובעונה אחת – אופציה שמעבר להיותה עדכנית, נוחה, יעילה וחוסכת זמן; היא גם זולה יותר מהאפשרות של הזמנת החדר והטיסות לחוד.

 

"אנו מוכיחים בפעם נוספת כי אנו רשת בתי המלון החדשנית והמתקדמת ביותר, בהיותנו גם הפעם הראשונים והיחידים בישראל להציע שירות של הזמנה משולבת של מלון וטיסה באתר אינטרנט.

 

עד כה אורח היה מזמין באתר אחד את חופשתו בבית המלון ולאחר מכן בנפרד ובמקום אחר מטפל בהזמנת הטיסה. מעתה גולשים באתר ישרוטל יוכלו להזמין חבילות הכוללות אירוח במלון + טיסה לאילת בחברת ארקיע, בלחיצת כפתור אחת.", מסר נחום קרה, סמנכ"ל שיווק ומכירות מלונות ישרוטל.

 

את הטיסות יש אפשרות לבחור ע"פ הטיסה שמחיר הוא הזול ביותר או ע"פ שדה התעופה ממנו ממריאים לאילת ובחזרה, כאשר האופציות הן: שדה דב, נתב"ג או חיפה.

חשוב להדגיש שבנוסף לנוחיות גם מחירי הטיסה הכלולים בחבילה הם נמוכים יותר מהמחירים הרגילים.

 

כמו כן, ניתן ליהנות מעת לעת ממבצעים במחירים אטרקטיביים ביותר של חבילות 1+1 והצעות של מלון וטיסות לזוג ל-2 לילות במחיר של 999 ₪. 

 

דוגמאות לחבילות נופש המוזמנות באתר ישרוטל:

אירוח לזוג, של 2 לילות באמצע השבוע, בחדר הפונה לבריכה במלון ישרוטל אגמים, על בסיס לינה וארוחת בוקר, הכולל טיסות משדה דב לאילת ובחזרה – והכל במחיר של 2751 ₪.

 

אירוח לזוג + 2 ילדים, של 2 לילות באמצע השבוע, בחדר משפחה ג'וניור במלון ישרוטל המלך שלמה, על בסיס לינה וארוחת בוקר, הכולל טיסות מנתב"ג ובחזרה – והכל במחיר של 4555 ₪.

 

Exit mobile version