Site icon IAS

ישרוטל בהליכים לרכישת מלון ספא מצפה הימים

רשת מלונות ישרוטל חתמה על הסכם עקרונות לרכישת מלון ספא מצפה הימים מסמי חזן, תמורת 103 מיליון שקל בתוספת מע"מ. כך עולה מהודעה לבורסה שהרשת פרסמה היום. מועד משוער לחתימת הסכם מחייב הוא עד ליום 31 במרץ השנה ומועד השלמה הוא עד 30 ביוני השנה. אם העסקה אכן תצא לפועל יהיה מצפה הימים הגלילי חלק ממלונות היוקרה של ישרוטל באתרי טבע, כמו כרמים ויערות הכרמל.

בהודעה לבורסה נמסר,כי ישרוטל חתמה על הסכם עקרונות לא מחייב בין החברה עם צדדים שלישיים, שאינם קשורים לחברה, או בעל שליטה בה (המוכרים) רכישת מלוא זכויות הבעלות של המוכרים בנכס מקרקעין בראש פינה עליו בנוי מלון מצפה הימים, הכולל 97 חדרים וסוויטות, ספא, מסעדות וחנויות וכן את כל זכויות הבניה הקיימות בנכס ואת המוניטין, לרבות השימוש בשם המלון, בתמורה לסכום של 103 מיליון שקל בתוספת מע"מ.

עוד נאמר בהודעה, כי בצמידות למלון מצויה חווה חקלאית בבעלות המוכרים, או גורם הקשור אליהם, אשר תנובתה משמשת את המלון הנרכש. במסגרת ההסכם המחייב תינתן התחייבות על שמירת אופי החווה והפעילות החקלאית בה. מנגד תינתן התחייבות של המוכרים להענקת זכויות מעבר לאורחי המלון.

הצדדים הסכימו על תיחום פעילות בין המלון לבין החווה ויסכמו ביניהם את הפעילויות שיישארו בחווה ואת הפעילויות אשר יתבצעו על ידי המלון. במסגרת ההסכם המחייב הצדדים יסכמו ביניהם את אופן ההתחשבנות בנוגע לרכישת תנובת החווה על ידי המלון.

בנוסף סוכם כי הסכם ההתחייבות יכלול התחייבות ישרוטל לשמירה על אופיו המיוחד של המלון, ושכאשר הבעלים של החווה יחליט למכור את החווה, תינתן לישרוטל עדיפות ברכישתה. ההתקשרות בהסכם מחייב כפופה לבדיקת נאותות מצד ישרוטל וניסוח הסכם מחייב.

 

 

Exit mobile version