Site icon IAS

ישראל תהפוך לאתר הפקות ענק בינלאומיות?

שר התיירות, ד"ר עוזי לנדאו, מאמין במוצר הישראלי ופועל נמרצות לקידום ישראל בעולם כאתר לצילום הפקות בינלאומיות.

 

בשבוע הקרוב יבקר השר לנדאו בלוס אנג'לס במסגרת אירוע הקרנת הבכורה של תכניתו של פיטר גרינברג. באירוע צפוי להשתתף גם רה"מ נתניהו.

 

התכנית, המרתקת למסך כ-300 מיליון צופים ברחבי העולם, צולמה בחודש יולי האחרון בישראל, בהשתתפות רה"מ והשר לנדאו עצמו.

 

בחודש יולי האחרון הצטלם השר לנדאו לצד ראש הממשלה ורעייתו לתכניתו של פיטר גרינברג, עיתונאי ומפיק פרויקט טלוויזיוני ענק (CBS), הרותם ראשי ממשלות לתפקיד מדריכי תיירים במדינתם ומרתק למסכים ברחבי העולם כ-300 מיליון צופים. השר לנדאו סייר עם גרינברג ועם רה"מ ורעייתו בקיבוץ גינוסר, שם קיבלו הארבעה הסבר על סירת ישו, אשר נמשתה מן המים על ידי חברי הקיבוץ בשנות ה-80' ומוצגת בבית יגאל אלון.

 

עוד במסגרת ביקורו, צפוי שר התיירות לבקר באולפני Universal Studios ו-Paramount Studios ולקיים פגישה עם מארק בינק (Mark Binke), סגן נשיא ברשת NBC.

 

בנוסף לאלה, ייפגש השר עם פסטורים מובילים ממוצא היספאני, זאת במסגרת פעילותו המאומצת של משרד התיירות לקידום התיירות הנוצרית לישראל.

 

 

כאמור, שר התיירות מאמין ביכולתה של ישראל לשמש אתר לצילומי הפקות ענק בינלאומיות, ומשרד התיירות בראשותו פועל נמרצות לטובת העניין:

 

בשבועות האחרונים הקצה משרד התיירות בראשות השר לנדאו תקציב לסדרת הטלוויזיה  "DIG", אשר תצולם בישראל על ידי רשת הענק NBC; בחודש אפריל האחרון קידם משרד התיירות בראשות השר לנדאו צילום הסרט הסיני "Old Cinderella" עם שניים מן הכוכבים המפורסמים ביותר בסין; בנוסף, משרד התיירות מארח מפעם לפעם ידוענים בעלי שם עולמי מעולם התקשורת, הקולנוע והטלוויזיה. בין אורחי המשרד בחודשים האחרונים: הזמרת-יוצרת פאולה עבדול וכוכבי הסדרה "דקסטר".

 

 

שר התיירות, ד"ר עוזי לנדאו: "שנת 2013 הסתיימה כשנת שיא בתיירות לישראל, ואנו פועלים נמרצות על מנת שגם שנת 2014 תשבור את כל השיאים. ישראל מציעה את כל סוגי התפאורה שבמאי יכול לבקש- עלינו להפוך אותה לאתר צילומים להפקות ענק בינלאומיות ולמוקד משיכה לתיירים מכל רחבי העולם".

 

עוד הוסיף השר לנדאו, כי "פיתוח תעשיית הקולנוע תייצר הכנסות נוספות לקופת המדינה ותעסוקה בפריפריה ובערים לאורך שנים".

 

Exit mobile version