Site icon IAS

ישראל הוזילה את עלות הוויזה לתיירים הודים ל-1,100 רופי

בערים מומבאי, דלהי ובנגאלור מסופקים שירותי ויזה ישראליים. צילום Depositphotos

לאחר מהלכים של הקלות בהנפקת הוויזה לתיירים הודים בתחילת השנה, ממשיכה ישראל בנסיון לעודד יותר תיירים מהודו לבקר בישראל, והפחיתה את עלות אשרת התייר מ-1,700 שקל ל-1,100 רופי (כ-60 שקל) לאזרחים הודים

המחיר החדש תקף לויזות B2, שנועדו לביקורים בישראל לצרכי תיירות, עסקים וכנסים. את שירותי הנפקת הוויזות הישראליות מספקת עבור ישראל בהודו החברה VFS Global בערים מומבאי, דלהי ובנגאלור. מרכזים נוספים ייפתחו בקרוב גם בקולקטה והידבראבאד כדי לספק שירות גם לתושביהן, מה שיחסוך מהם את הצורך לשלוח את מסמכיהם לקונסוליות במומבאי ובבנגאלור או לשגרירות בניו דלהי.

נציג משרד התיירות בהודו ובפיליפינים אמר בהתייחסו ליוזמה, כי הוא סמוך ובטוח שהמהלך יעודד יותר אנשים לבחור את ישראל כיעד תיירותי ולהגדיל את מספר הנכנסים מהודו. לדבריו, עם ההקלות בהנפקת האשרות שהחלו כבר מוקדם יותר השנה, נרשמה עלייה במספר התיירות ההודים ובמידה רבה של בטחון אפשר להניח שההוזלה בדמי הוויזה תעזור להגדיל עוד את המספרים האלה. בנוסף, עובדים במשרד התיירות על הליך ויזה אינטרנטי והקלות לוויזות קבוצתיות.

בשלוש השנים האחרונות נרשם גידול מרשים בתיירות הההודית לישראל ושנת 2017 היתה השנה הטובה ביותר עד כה, עם 60,000 תיירים מהודו. בין ינואר לאפריל השנה כבר נרשמו כניסות של כ-19,000 תיירים מהודו, המהווים גידול של 27% בהשוואה לאותה התקופה אשתקד, בתקווה להגיע ל-100,000 תיירים ב-2018.

Exit mobile version