Site icon IAS

יריד תיירות פולין 2017

יריד תיירות פולין, שנערך השבוע במלון הרודס תל אביב בפעם השלישית ברציפות התאפיין במגמת עלייה משנה לשנה של הנציגים המגיעים מפולין ושל סוכני הנסיעות ומארגני תיירות ישראלים הפוקדים את היריד. השנה הגיעו 20 נציגים מפולין מתוכם סוכני נסיעות , סיטונאי תיירות ומלונאים.

יונתן בוברוב, מנכ"ל לוט איירליינס בישראל ומנהל אזורי של חברת התעופה:" היריד אשתקד הביא לגידול של 40% במספר הנוסעים הישראלים. לוט איירליינס כחברת תעופה מובילה לפולין גדלה אף היא בשיעור של 80% במספר הנוסעים והחל  מחודש יוני נרחיב את הפעילות באמצעות מטוסים חדשים מסוג בואינג 800 -737 וטיסות ישירות ליעדים חדשים כמו גדנסק, לובלין,  וורצלאב ופוזנן וסה"כ 19 טיסות שבועיות שיאפשרו להטיס את הלקוחות לפולין. הגדלת פעילות לצד הגדל היצע של מושבים במטרה לשלב את המוצר הנהדר של לוט איירליינס עם כל האטרקציות הקיימות בפולין. ארץ אוצרות נסתרות , פולין זה לא רק וורשה וקרקוב אלא מגוון רחב של יעדים ואטרקציות תיירותיות. "

שגריר פולין בישראל מר יאצק חודורוביץ' (Mr. Jacek Chodorowicz): " אין דבר משמח יותר מלראות את התפתחות היחסים בין שתי המדינות פולין וישראל במהלך כהונתי כשגריר פולין בישראל. היה לי הכבוד לפתוח גם את היריד בשנה שעברה ואני שמח לראות שמספר הנציגים עלה ל-20 , מה שמוכיח את חשיבותה של ישראל כיעד מקור לתיירים בפולין . 15 מיליון תיירים מבקרים מידי שנה בפולין מהם למעלה ממאה אלף מגיעים מישראל והמספר רק הולך וגדל לצד מספר הטיסות של חברות התעופה ובמיוחד של לוט איירליינס."

קריסטינה הארטנברגר- פאטר (Krystyna Hartenberger-Pater),מנכ"לית לשכת התיירות של פומרניה (  Pomorskie ), חבל ארץ המשתרע לחופו הדרומי של הים הבלטי ואחת מ- 16 הווייווידות ( פרובינציות) של פולין, שבירתה גדנסק. קריסטינה משתתפת זו הפעם השנייה ביריד אותו היא מוצאת מאוד יעיל נוכח העובדה שמספר התיירים הישראלים הולך וגדל משנה לשנה. "האזור אותו אני מייצגת, פומרניה, יהפוך להיות זמין  יותר החל מחודש הבא עבור הנוסעים הישראלים, הודות לטיסות הישירות מתל אביב לגדנסק ואנו מקווים לראות יותר תיירים המגיעים לבקר בפולין בכלל ובגדנסק בפרט". בין האטרקציות התיירותיות בגדנסק:  מוזיאון אמבר (אבני החן), מרכז סולידריות האירופי (מוזיאון מודרני בו ניתן ביטוי לרעיונות הדמוקרטיה), האזור העתיק עם אירועים תרבותיים רבים לצידו, קניות, בילויים, מסעדות נהדרות וטיפולי ספא ייחודיים. לאתר האינטרנט של פומרניה.

ג'אן מאזורזאק ( Jan Mazurczak ) , מנכ"ל לשכת התיירות של פוזנן, עיר במערב פולין ובירת מחוז פולין גדול, אחת  מ-16 הווייווידות ( פרובינציות) של פולין. אחת הערים העתיקות במדינה שהייתה בעבר בירתה של המדינה. "ההיסטוריה של פולין החלה בדיוק באי טומסקי בין שתי הנהרות, לפני 1051 שנה, שם ניתן למצוא את שרידי האבן של הבניה הפולנית", ציין ג'אן. כיום ניתן לבקר במוזיאון המוליטימדיה החדש המספק מידע על ההיסטוריה של המדינה, כיכר השוק העתיק והציורי עם בתי המידות המיוחדים שלצידו, רחובות קטנים וציוריים, מסעדות טובות, ארמון דז'ייאלינסקי מהמאה ה-18 המעוטר בתבליטים מרשימים, אגם מלטה הקרוי על שם מסדר אבירי מלטה המהווה מקום מנוחה לתושבים, שופינג במרכז הקניות היפה בעולם שזכה בתואר הנכסף בשנת 2006 ו-2007 ונקרא גם "מרכז הקניות הנהר העתיק". ג'אן מזמין את המעוניינים בפרטים נוספים לפנות לאתר האינטרנט של לשכת התיירות של פוזנן.  

תמונות :

סרטון: 

Exit mobile version