Site icon IAS

יריד התיירות WTM בלונדון

על רקע שיא בתיירות לישראל והגעתו מחר של התייר ה-3 מיליון, מנכ"ל משרד התיירות אמיר הלוי חנך היום (ב') את הביתן הישראלי ביריד התיירות בלונדון.

המנכ"ל אמיר הלוי: "על רקע הגעתו מחר של התייר ה-3 מיליון לישראל, אנחנו נוכחים שמדיניות השיווק החדשה שמוביל שר התיירות יריב לוין ופעולות השיווק של משרד התיירות בשנתיים האחרונות, הביאו את ישראל לשיא חסר תקדים בתיירות. שנת 2017 שוברת את שיא כל הזמנים בכניסת תיירים לישראל, ולשיא בהכנסות למדינה מענף התיירות".

הביתן הישראלי השנה מעוצב בסגנון שוק ישראלי תוסס שבסופו בית קפה בהשראת תל אביב, שם מגיש  השף ערן טיבי, אוכל רחוב ישראלי. בנוסף ניתן יהיה למצוא קריקטוריסטית ועמדה של משקפי תלת ממד באמצעותם יהיה אפשר לחזות באזורים שונים בישראל ב-360 מעלות.

בין היתר נערכו פגישות עם חברת התעופה Norwegian, ענקית התיירות תומס קוק, סוכני תיירות דיגיטליים כמו Last Minute ו- On The Beach ונערכו השקות קמפיינים עם סיטונאי תיירות גדולים אחרים. כמו כן הצוות הציג בפניהם את הפוטנציאל המסחרי הקיים בתיירות לישראל ואת ההטבות שמציע המשרד כדי לעודד ולחזק את כניסת התיירים לישראל.

ביריד שמתקיים ב-6-8 בנובמבר, משתתפים כ-5,000 נציגים מ-182 מדינות, וצפויים לבקר בו כ-30,000 אנשים וכ-3,000 אנשי תקשורת. ישראל משתתפת ביריד בלונדון כבר למעלה מ-35 שנים. הביתן הישראלי משתרע השנה על כ-400 מ"ר הממותגים בהשראת קמפיין "Two cities one break". 

Exit mobile version