Site icon IAS

יפן: חמישה מלונות שווים להתארח בהם ולטייל בסביבתם

סימוס ארט גארדן. צילום באדיבות JNTO

יפן ידועה בתרבות המרתקת שלה, בערים העתידניות, בטבע המפואר, באסתטיקה חסרת פשרות ובתרבות האוכל האיכותית. בארץ שבה הכל מיוחד ועוצמתי, יש גם הזדמנויות רבות להפוך את שהיית המלון עצמה, לחוויה ייחודית. לבלות את הלילה על בית סירה, במקדש בודהיסטי או בבקתת עץ באמצע היער.

בארגון התיירות הלאומי של יפן, אספו עבורכם מקבץ ממגוון אפשרויות לינה והאירוח המיוחדים.

ארגון התיירות הלאומי של יפן (JNTO), מקדם את יפן כיעד פנאי ועסקים, במטרה לעודד מבקרים בינלאומיים להעמיק בתרבות היפנית, ולקדם את התיירות בין יפן לעולם הרחב. משרד JNTO בלונדון פועל על פני 7 שווקים ייעודיים, כדי להפיץ מידע על יפן, לערוך פרסום ותערוכות סביב נסיעות ליפן ולפתח את התיירות ליפן בישראל. ארגון JNTO מיוצג בארץ באמצעות חברת AVIAREPS ישראל, חברת ייצוג ושיווק בינלאומית המתמחה בתיירות ותעופה.

בקתת עץ במעמקי היער. צילום באדיבות JNTO

בקתת עץ במעמקי היער

אם אתם חובבי טבע, אתם מוזמנים להתפנק בלילה באתר הנופש ,Treeful Treehouse Sustainable הנמצא באי אוקינאווה (הוואי של יפן, הידוע גם במים הכחולים והצלולים שלו והחופים המושלמים), שם תוכלו להתארח בבקתות עץ נייטרליות CO2  הממוקמות באמצע היער לצד נוף של טבע בתולי.

במהלך שהותכם, תוכלו לספוג את הנוף של היער היפני באמצאות אחד ממסלולי ההליכה המרהיבים. ניתן להזמין את בקתת הסאונה של אתר הנופש, ממנה תוכלו ליהנות מנוף היער מבעד לקיר הזכוכית. כדי להתקרר לאחר הסאונה, ניתן להתגלש במגלשה ישירות מבקתת הסאונה אל האגם ביער. מתחם האירוח כולל שתי בקתות עם מקום לשישה אנשים.

לפרטים נוספים: לחצו כאן

אירוח בספינת דייגים

בכפר הדייגים הקטן אינה (Ine) בחלק הצפוני של מחוז קיוטו Kyoto תוכלו לבלות את הלילה בבית סירות מסורתי, הנקרא גם unaya ולחוות את האווירה האותנטית של הים. לIne Funaya Stay Minagi  יש שתי קומות הכוללות: חדר שינה, סלון, חדר רחצה ומרפסת. בסירה יש מקום לעד שישה אנשים. אם תרצו לחקור את האזור מהצד של הים, תוכלו להזמין סיור מודרך במפרץ עם דייג מקומי ב"מונית ים". בסיור הימי תקבלו הזדמנות לצפות באחת ממיני העייט המיוחדים לאזור ה-  ospreys.

למידע נוסף:  לחצו כאן

פארק הוטל טוקיו. צילום באדיבות JNTO

מלון אמנות בטוקיו

מלון האמנות Park Hotel Tokyo ממוקם בקומות 25-34 של מגדל המדיה ,Shiodome אשר גובהו מתנוסס  לגובה 173 מטר. המלון ידוע כמלון אומנות  הכולל למעלה מ-400 יצירות אמנות הפזורות בלובי ובמסדרונות. אם תזמינו את אחד החדרים המכונים "חדרי האמנים", תוכלו לבלות את הלילה בחדרים בהם הקירות עוטרו ישירות על ידי אמנים – כל אחד עם הטאץ' המיוחד שלו. אם אתם אמנים בליבכם, תוכלו גם לקחת חלק בסדנאות היצירה של המלון, בהן תוכלו לצייר ציור בעצמכם בהדרכתו המומחית של מדריך.

למידע נוסף: לחצו כאן

לילה במקדש בודהיסטי

ביפן, תוכל לבלות את הלילה במקדשים בודהיסטים במה שנקרא shukubo אשר מתורגם באופן חופשי ל"לישון עם הנזירים". המקדשים שימשו במהלך ההיסטוריה למקום לינה לנזירים, שנסעו לפרקי זמן ארוכים והיו זקוקים למקום שינה. כיום גם תיירים מוזמנים לישון בהם. החדרים במנזרים מרוהטים בסגנון יפני מסורתי, וחדרי הרחצה משותפים בדרך כלל עם האורחים האחרים. המחיר ללינה כולל לרוב גם ארוחת בוקר וגם ארוחת ערב, המושתתים על פי עקרונות בודהיסטים. לכן הם אינם מכילים בשר, דגים, ביצים או מוצרי חלב.

במהלך השהות ניתן להשתתף בטקס הבוקר של הנזירים, גונגיו (gongyo), המתורגל באופן שונה בהתאם לענף בבודהיזם אליו המקדש משויך. לעתים קרובות הטקס כולל דקלום סוטרות, תפילה ומחיאות כפיים. אם באה לכם חווית רוגע אמיתית, ניתן להשתתף באימון מדיטציה וטיול בגני המקדש השלווים.

סימוס ארט גארדן. צילום באדיבות JNTO

Simose Art Garden Villa

Simose Art Garden Villa  שנפתח לאחרונה, הוא מלון אמנות המורכב מעשר וילות, מסעדה ומוזיאון לאמנות שתוכנן על ידי האדריכל היפני הנודע שיגרו באן .(Shigeru Ban) האירוח בSimose Art Garden Villa  הינו חוויה משולבת של אדריכלות, אוכל ואמנות.

האורחים במלון יכולים לבחור להתארח באחת מתוך עשר וילות ייחודיות, כולן סוויטות, בהן בית הנייר, מבנה העשוי מצינורות הנייר המיוחדים של באן, כמו גם וילות אחרות המבוססות על כמה מהעיצובים הידועים ביותר של בתי הנופש של באן. במסעדה תוכלו ליהנות ממטבח צרפתי שמטעמיו עשויים מחומרי גלם מקומיים. בתי המוזיאון הם אוסף של כ-500 יצירות אמנות שנאספו במשך חצי מאה. המוזיאון הוא יצירת אמנות בעצמו, הכולל שמונה גלריות הניתנות להזזה, שנראות כאילו הן צפות על המים. המוזיאון עוצב על ידי שיגרו באן בהשראת האיים של הים הפנימי של סטו.

לפרטים נוספים: לחצו כאן

 מידע על JNTO באתר:  לחצו כאן

הערוצים חברתיים שלJNTO :

www.facebook.com/visitjapanuk     www.instagram.com/visitjapan_uk       www.twitter.com/visitjapanuk

Exit mobile version