Site icon IAS

יעדים חדשים בשטיח המעופף: באקו וגליפולי

באקו . צילום יחצ

חברת השטיח המעופף תציע לקראת עונת הקיץ שני יעדים חדשים: באקו באזרבייג'ן וגליפולי שבדרום איטלה. היא תשווק אותם במסגרת חבילות נופש למבחר בתי מלון בבאקו וטיולים מאורגנים ל-4/3 לילות. הטיסות יצאו מנתב"ג לשדה התעופה היידר אלייב בימים ראשון וחמישי ע"י חברת התעופה הסדירה של אזרבייגן- אזרבייג'ן איירליינס.

לדוגמה: חבילת נופש במלון 4 כוכבים ע"ב ארוחת בוקר תעלה החל מ-470 דולר לאדם, טיול מאורגן יעלה החל מ- 700 דולר לאדם.

טיסות לגליפולי יחלו ב-9.7.2018 ויעלו החל מ-450 דולר, חבילות נופש לצעירים כוללת טיסות הלוך ושוב לברינדיזי שבאיטליה, העברות משדה התעופה ברינדיזי לבית הדירות אוסטלו סלנטו ובחזרה, לינה ל-7 לילות ע"ב ארוחת בוקר, נציג מקומי 24/7 החל מ-700 דולר.

באקו – דובאי של הקווקז

המטייל בבאקו יוכל להתחיל בסיור בעיר, בפארק הלהבה הכולל פינות חמד ותצפית על כל העיר. ניתן לבקר בטיילת לאורכו של הים הכספי. עוד בעיר, אזור ונציה הקטנה, כיכר המזרקה, מדרחוב ניזמני עם שלל האטרקציות שבו, מרכז התרבות ע"ש אליאב פרי יצירתה של הארכיטקטית זאהה חדיד, העיר הלבנה – פרויקט חדשני הבנוי כולו בסגנון פריזאי ומרכז העיר הסואנת ושוקקת החיים.  העיר העתיקה בבאקו מוקפת חומה עם מגדלי שמירה ויש בה סמטאות אבן צרות ומבני ציבור מרשימים, ניתן לשלב ביקור  בארמון שירוואנשה המרשים מהמאה ה 15 ובפארק הלאומי. עוד באזור העיר העתיקה, הר האש – תופעת טבע מיוחדת של אש שבוקעת מהאדמה ומסמלת יותר מכל את עושרו של המקום במרבצי גז ומקדש "זרתוסטרה"- דת עתיקת יומין שפולחנה הוא האש. שמורת גובוסטאן – אתר אתרי מורשת עולמית של אונסק"ו ובו ממצאים של תרבות פרה-היסטורית קדומה שאת עדותה ניתן לראות רק בו, מערות, ציורי קיר, כלי בית ועוד. בנוסף, ניתן לבקר ב"כפר האדום"  עיירה קטנה וייחודית שכל תושביה יהודים מקהילת יהודי ההרים – מהקהילות העתיקות בעולם.

גליפולי- מסיבת חוף. צילום SAMSARA

גליפולי – עיירת מסיבות בדרום איטליה

גליפולי היא עיירת המסיבות החדשה הנחשבת לדור הבא של איביזה לצעירים האירופאים. האיטלקים, השוודים והנורבגים כבר גילו אותה והקיץ גם הישראלים מצטרפים למסיבה. במרחק טיסה של כשעתיים וחצי מתל אביב, ינחתו הצעירים בברינדיזי ומשדה התעופה מרחק של 40 דקות בהסעות מאורגנות לגליפולי, שם ימצאו הצעירים: רצועת חוף מדהימה הנחשבת למלדיבים של אירופה, מסיבות חוף, ליין-אפ של האמנים המובילים בעולם, מועדונים פתוחים על החוף, מלונות מותאמים לצעירים ובהם מסיבות בריכה/ספינה, פארק מים, סיור בין החופים באזור וכמובן שופינג בעיירה לצ'ה.

המשפחות הישראליות יוכלו לטייל ברובע הישן של העיר, לשוטט ברחובות ובסמטאות הציוריות, לבקר במלון קסטלו אנגיוויאו די גליפולי ((Castello Angioino di Gallipoli שהינו ציון דרך בעיר ומרכז תרבות, כנסיות כמו Sant'Agata , חופים בתוליים לרחצה משפחתית, מסעדות חוף וכמובן איך אפשר בלי פארק מים- ספלאש (Splash Parco Acquatico) – פארק המים הגדול ביותר בפוליה. בפארק יוכלו הילדים, ליהנות משלל סוגי מגלשות מפותלות, אבובים, בריכות בעומקים שונים והפתעות נוספות ברחבי הפארק. בנוסף, עבור הילדים הקטנים ישנן אטרקציות כמו מתקנים מתנפחים, מרוץ מכוניות או רכבת הפארק. עוד במתחם מופעי בידור מוזיקליים וקומיים, מסיבות, תחרויות ועוד. בנוסף, גליפולי ממוקמת באופן מושלם לנקודת יציאה לטיולים יומיים לחופים מצוינים או לעיירות האיטלקיות בסביבה כמו נאפולי, לצ'ה- פירנצה של דרום איטליה, אי החלומות קפארי ועוד.

יאיר אשר, סמנכ"ל השיווק בחברת השטיח המעופף, אמר כי הקהל הישראלי צמא ליעדים חדשים הנותנים תמורה מלאה לביקור. "באקו היא ללא ספק הדובאי של הקווקז והשילוב של שפע רב של נופים, אוכל, תרבות, היסטוריה ושופינג, יביא את הישראלים להתאהב בה. חבילות הנופש לבאקו מציעות שהייה במלונות הטובים ביותר באזור לדוגמת הילטון באקו Fairmont,ו-Staybridge suites  במחירים אטרקטיביים. בגליפולי עיירת המסיבות החדשה, ימצאו גם משפחות אטרקציות מדליקות לילדים ופארקי מים".

Exit mobile version