Site icon IAS

יוסי פתאל מונה למנכ"ל לשכת מארגני תיירות נכנסת

לשכת מארגני תיירות נכנסת מודיעה על מינויו של יוסי פתאל לתפקיד מנכ"ל לשכת מארגני תיירות נכנסת. יוסי פתאל יחליף בתפקידו את עמי אתגר, אשר ביקש לסיים את תפקידו  בלשכה לאחר 24 שנות פעילות.

 

יוסי פתאל, מביא עמו ללשכת מארגני תיירות נכנסת הכרות רבת שנים וידע מעשי בנושאי התיירות על כל היבטיו ומורכבויותיו. ב- 17 השנים האחרונות שימש כמנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות בישראל.

 

הנהלת הלשכה מברכת את יוסי פתאל על בחירתו. בתקופה זו  של משבר החמור בו נתונה תעשיית התיירות הנכנסת, ניסיונו העשיר של פתאל יסייע להצעיד את הלשכה וחבריה להתמודדות עם האתגרים המורכבים העומדים בפני תעשיית התיירות. וכן יתרום מניסיונו לקידום התיירות הנכנסת לישראל, המהווה מנוע צמיחה מרכזי בכלכלת ישראל.

 

 

לשכת מארגני תיירות נכנסת מאגדת בתוכה כמאה וחמש עשרה חברות העוסקות בתיירות נכנסת לישראל. הלשכה פועלת לקידום האינטרסים הכלליים של חבריה, מיליוני תיירים מגיעים מדי שנה לישראל ורבים מתוכם מגיעים באמצעות חברי לשכת מארגני תיירות נכנסת. חברי הלשכה הם הסוכנים המייצרים את חבילות התיירות לישראל ומשווקים אותן אל מול עמיתיהם ברחבי העולם. הם פועלים בפלחי שוק שונים לתיירות נכנסת ותורמים רבות למדינת ישראל ולמשק ביצירת מקומות עבודה, תרומה לתוצר הלאומי הגולמי ושיפור תדמיתה של ישראל.

Exit mobile version