Site icon IAS

יונייטד איירליינס: ערכות פינוק חדשות במחלקות היוקרה

יונייטד איירליינס וקאושד ספא (Cowshed Spa), מותג הספא והלייפסטייל היוקרתי של Soho House & Co, חברו לשיתוף פעולה שיספק לנוסעים ערכות פינוק אישיות חדשות בטיסות, וביותר מתריסר טרקלינים של יונייטד בשדות תעופה ברחבי העולם.

הערכות האישיות יוצעו לנוסעי  המחלקה הראשונה ומחלקת ה- BusinessFirst של יונייטד בטיסות בינלאומיות ארוכות והן ארוזות בערכות אישיות בעלות עיצוב חדש. בנוסף, קולקציית מוצרי קאושד תהיה זמינה ברבים ממועדוני יונייטד של החברה במיקומים שונים ובטרקלינים.

כל המוצרים עטורי הפרסים של קאושד – אשר מגזין קוסמופוליטן הבריטי שיבח כ״מותג יופי סופר סטייליסטי״ – מיוצרים באנגליה מתמציות הצמחים והשמנים האתריים האורגניים הטובים ביותר, המלוקטים בטבע ונסחרים בסחר הוגן. לקוחות יונייטד יוכלו ליהנות מתרכובות השואבות השראה מניחוחות הגנים הכפריים באנגליה, שזכו לשמות שובבים שמטרתם לתרום ל"מצב רוח טוב" ולשלוותם של הנוסעים.

הערכות היוקרתיות, יכללו קרם לחות לידיים, שפתון לחות Lippy Cow טבעי ומגבון קמומיל מרענן של קאושד. הערכות יכללו מגוון פריטים נוספים, כמו גרביים וכיסוי עיניים – שניהם בעיצוב מובחן – ממחטות, אטמי אוזניים, מברשת שיניים, משחת שיניים וחוט דנטלי.

זאת ועוד: תאי השירותים הממוקמים בעשרות ממטוסי הצי הבינלאומי של יונייטד יצוידו גם הם במוצרים של קאושד, לרבות טונר קמומיל מרענן ותרחיץ לבנדר עדין. לקוחות שמשתמשים במקלחות של United Club בשדות התעופה בשיקגו, ניו יורק / ניוארק, יוסטון, הונג קונג, לונדון וטוקיו, ונוסעים המבקרים בטרקליני הנחיתות של יונייטד בסן פרנסיסקו, מוזמנים ליהנות משמפו Cowlick עדין, מרכך Saucy Cow, ג׳ל אמבט ומקלחת מרגיע Knackered Cow וקרם גוף מרגיע Knackered Cow של קאושד. גם סבון הידיים המרענן וקרם הלחות לידיים של קאושד יהיו זמינים במלתחות הללו וכן בטרקליני המחלקה הראשונה של יונייטד בשיקגו, סן פרנסיסקו, וושינגטון, לונדון, הונג קונג וטוקיו.

קאושד ו-MileagePlus

בנוסף, החל מהסתיו הקרוב יזכו חברי מועדון הלקוחות של חברת התעופה בהזדמנות להשתתף במכירה פומבית של חופשה ב-Babington House של Soho House בסומרסט שבבריטניה במסגרת ההטבות היחודיות של MileagePlus. לאחר מכן יוזמנו חברי המועדון להגיש הצעה לשהות ב-Soho Beach House שבמיאמי. שני בתי המלון הללו מציעים שירותים מפנקים, לרבות מרכזי ספא של קאושד, שחברי תוכנית MileagePlus יוכלו לחוות ממקור ראשון כמפלט מחייה.

אודות יונייטד:

יונייטד איירליינס ויונייטד אקספרס מפעילות בממוצע 5,055 טיסות ביום ל-373 נמלי תעופה על פני שש יבשות. בשנת 2014, הפעילו יונייטד ויונייטד אקספרס יחד קרוב לשני מיליון טיסות והובילו 138 מיליון נוסעים ליעדיהם. עם מרכזים בארה"ב בשדות התעופה של שיקגו, דנבר, יוסטון, לוס אנג'לס, ניו יורק/ניוארק, סן פרנסיסקו והבירה וושינגטון די.סי, יונייטד מפעילה למעלה מ-700 מטוסים בקווים העיקריים שלה. השנה קולטת החברה 34 מטוסי בואינג חדשים, לרבות ER 787-900 בצפון אמריקה, ו-49 מטוסים חדשים מסוג Embraer 175 ליונייטד אקספרס. יונייטד היא בין החברות המייסדות של Star Alliance, המספק שירות ל-193 מדינות דרך 27 חברות-תעופה חברות. למעלה מ-84,000 עובדי החברה מתגוררים בכל מדינה בארה"ב ובארצות שונות ברחבי העולם.

 

Exit mobile version