Site icon IAS

יום הנגישות הבינלאומי: הציבור מוזמן לפעילויות קרן קיימת לישראל

יום הנגישות באגמון החולה. צילום מיכאל חורי

קרן קימת לישראל מזמינה את הציבור הרחב להשתתף היום ומחר, בפעילויות חווייתיות ומעצימות לכל המשפחה, לציון יום הנגישות הבינלאומי 2021 במספר מוקדים ברחבי הארץ. הפעילויות יתקיימו בתאריכים 5-6.12, ז'-ח' בחנוכה, והן תאפשרנה לכלל האוכלוסייה לקחת חלק בעשיית קק"ל בחגים ומועדים, כשבמקום יופעלו תחנות הפעלה מונגשות. זו הזדמנות למשפחות לחוות בחנוכה, חוויה משותפת ביער בפעילויות שמותאמות לאנשים עם ובלי מוגבלות.

הפעילות תתקיים בשני סבבים של תחנות הפעלה: תחנות חבלים, אופני יד ואופני טנדם, וכיסא גלגלון להובלת מוגבלויות פיזיות, בניהול עמותת אתגרים, וסדנאות מונגשות ברוח החג שמנוהלות על ידי עמותת לוטם. מדריכי קק"ל יקבלו את המשתתפים במקום ויזמינו אותם לסיור והדרכה מונגשים. בנוסף, בשטח תתקיים חוויה מוזיקאלית של שירים וריקודים באווירת חג חגיגית.

זמני הפעילויות: הפעילויות יתקיימו בשני סבבים, בין השעות 12:30-10:30 ובין השעות 15:30-12:30.

מיקומי האירועים:

במרכז הארץ: ביערות עמינדב חניון קדושי קהיר בירושלים ב-5-6.12. הפעילות מתקיימת עם עיריית ירושלים , מחלקת צמיד ועמותת אתגרים.

בצפון הארץ: בפארק הירדן ב-6.12.

מירב דוידיאן, ממונת נגישות בקק"ל: "השנה נציין את יום הנגישות הבינלאומי בפעילויות לכל המשפחה ביערות קק"ל במהלך חג החנוכה. אנחנו מזמינים את הציבור לקחת חלק בפעילות של קהילה מעורבת, עם ובלי מוגבלות ברחבי הארץ. זו הזדמנות מיוחדת לקחת חלק בהפנינג של ספורט אתגרי והעצמה לצד סיורים מודרכים וחוויה מוזיקלית לכלל הציבור ולכל הגילאים".

רישום לאירועים באתר קק"ל: https://www.kkl.org.il/

פרטים נוספים במוקד קו ליער: 1-800-350-550

Exit mobile version