Site icon IAS

טרוול אנד לז'ר: ישראל היא בין 50 המקומות לבקר בהם ב-2019

הדמיה של מלון שחרות, הראשון שיפעל בישראל במותג של רשת Six Senses. צילום Six Senses

מגזין טרוול אנד לז'ר מכין מדי שנה רשימה של יעדים שכדאי לבקר בהם ואינם דווקא הנפוצים והידועים שבהם. לשנת 2019 הוא מציע יעדים כמו סנטיאגו בצ'ילה, בריסביין באוסטרליה, ואזורים פחות מבוקרים כמו מלזיה והריביירה הדנית. הוא מכתיר בירות חדשות של תרבות ובהן ניירובי שבקניה – ביתה של סצינת עיצוב מתהווה, או פנמה סיטי – עם מבול של מסעדות וברים – לצד יעדים שחזרו למפת התיירות אחרי לחימה, "אסונות טבע או קונפליקט אנושי" ובכללם פורטו ריקו, חוף הטורקיז של טורקיה, מצרים, ומונטסיטו, קליפורניה. וגם יעדים כמו איי אנדמן הרחוקים של הודו, או מקום שבו התפתחה סצנה של יין – Etyek בהונגריה.

ולא נפקד גם מקומה של ישראל, כשמפרסמי הרשימה סבורים ש"אחרי הכל, האם לחלום על מקומות חדשים ולראות מקומות ישנים וחביבים באור חדש אינם הסיבה מדוע אנחנו נוסעים מלכתחילה?"

רכבות מהירות ומלונות נוצצים

ובכן בהקשר של ישראל נכתב כי רכבות חדשות, שדות תעופה ובתי מלון נוצצים, המגיעים כולם לישראל בשנת 2019, מעבירים את הארץ העתיקה לעידן המודרני, כששאר המדינה מתחילה להשיג את תל אביב התוססת. הכתבת דבורה לב-טוב (מברוקלין ניו יורק, אגב) מתפעלת במיוחד מהרכבת המהירה שהחלה לפעול בספטמבר וחיברה את ירושלים עם נמל התעופה בן גוריון ומבטיחה שבתחילת שנת 2019 תחבר הרכבת את ירושלים ותל אביב בתוך פחות מ-30 דקות (לא קרה). על נתב"ג היא כותבת שהנמל עובר שיפוץ גדול ושידרוג עם טיסות ישירות יומיות חדשות של יונייטד ודלתא בתכנון…

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר התחבורה ישראל כץ חונכים את הרכבת המהירה לירושלים. צילום משרד התחבורה

על תל אביב היא כותבת שהיא עדיין צומחת, כמובן. בשנה שעברה נפתחו מלונות היוקרה סטאי, Jaffa ודריסקו וגם שלושה נכסים חדשים במחירים ידידותיים יותר, ובהם דייב לוינסקי מלון בוטיק מרשת מלונות בראון בבניין באוהאוס בהרצל 10 ומלון הדגל החדש של החברה – מלון "מנורה" עם 200 חדרים שצפוי להיפתח, זאת לצד מלון חדש לרגל יום השנה ה-100 של הבאוהאוס, ובית ליבלינג לשעבר שייוולד מחדש כמרכז העיר הלבנה, קרן שמטרתה קידום העיר תל אביב. בדרום, באשדוד צפוי להיפתח על חוף הים מלון בראון מדיטרנה במאי 2019, ובסמוך לים המלח, פארק המדבר והטיילת המתחברת לחופים באזור. "בסוף שנת 2019 מתוכננת הפתיחה הגדולה ביותר של השנה: מלון Six Senses  בשחרות, ובו 58 סוויטות יוקרה, מרכז פעילויות מדבר וספא ענק", מסכמת הכתבה.

אתר.

Exit mobile version