Site icon IAS

טל תעופה פותחת מרכז לקידום גרמניה

ספינת נהר בהמבורג. ערים תוססות וקסומות. צילום עירית רוזנבלום

חברת טל תעופה, המייצגת בישראל את חברת התעופה גרמניה איירליינס המפעילה טיסות ישירות ל-4 יעדים שונים בגרמניה, פותחת מרכז ייחודי ומתקדם לתיירות ולטיסות לגרמניה.

המרכז שייקרא גרמניה טרוול סנטר (GERMANIA TRAVEL CENTER) יתמקד בפיתוח וקידום תנועת התיירות מישראל לגרמניה, בדגש על כל יעדי גרמניה איירליינס המכסים למעשה את כל שטחה של גרמניה מצפון לדרום: המבורג, ברלין, דיסלדורף ונירנברג.

גרמניה טרוול סנטר בחרה להביא בפני קהל המטיילים הישראלי את הקסם האמיתי והאיכותי של גרמניה הכולל עושר תרבותי, עולם מוסיקלי מהשורה הראשונה והיסטוריה מרתקת הכוללת מוזיאונים נדירים ופולקלור ססגוני. במקביל, יתמקד המרכז החדש בגרמניה בעלת הנופים מרהיבים, הטבע הירוק, הערים התוססות והקסומות, הכפרים הציוריים שהזמן רק היטיב עמן והגסטרונומיה המשובחת שמוסיפה טעם וצבע רב לטיול מהנה.

בית האופרה בנירנברג. עולם מוסיקלי מהשורה הראשונה. צילום עירית רוזנבלום

המרכז החדש והמושקע יציע לקהל הנוסעים הישראלי רעיונות ייחודיים עם טיסות ישירות ליעדים בגרמניה, כמו גם שירותי השכרת רכב וכרטיסי רכבת לכל רחבי גרמניה. ההמלצות יכללו אירועים מוסיקליים מובילים, ביניהם קונצרטים ואופרות בביצועים מיוחדים, חלקם בלעדיים לגרמניה טרוול סנטר, אשר יופקו ע"י מיטב האמנים והמוסיקאים בגרמניה לטובת לקוחות החברה בלבד.

גרמניה טרוול סנטר תבנה גם חבילות עיר ליעדי גרמניה איירליינס בתאריכים נבחרים ותוך שמירה על הצביון הייחודי והאיכותי, לצד טיולי משפחות עם פעילויות אקטיביות לאזורים מרהיבים ומגוונים בכל רחבי גרמניה.

גדעון טהלר, מנכ"ל טל תעופה אמר כי "אנו שמחים להשיק את המרכז החדש אשר במסגרתו נמליץ על חבילות ייחודיות, ייעודיות ואטרקטיביות ליעדים שונים בגרמניה, במיוחד אלו הפחות מוכרים לקהל הישראלי, בשילוב טיסות גרמניה איירליינס הישירות והמגוונות. ניסיוננו והיכרותנו הקרובה עם היעדים ברחבי גרמניה, יאפשרו לנו לבנות מוצרים איכותיים שיענו על הביקוש הרב והגובר לטיולים אחרים בגרמניה".

חברת התעופה "גרמניה איירליינס", אשר נבחרה לאחרונה לחברת התעופה הטובה ביותר בגרמניה ולחברה התעופה המועדפת ע"י הנוסעים במחלקת תיירים באירופה (על פי אתר TripAdvisor), מפעילה טיסות ישירות מת"א לברלין טגל –  שש פעמים בשבוע,  לדיסלדורף – ארבע פעמים בשבוע, לנירנברג – פעמיים בשבוע ולהמבורג – פעמיים בשבוע. גרמניה מאפשרת לשלב בנסיעה את  כל יעדיה, דבר המאפשר  לנוסע הישראלי לטוס בנוחות לעיר מסוימת בגרמניה ולחזור מעיר אחרת.

ברלין. גרמניה טרוול סנטר תבנה גם חבילות עיר. צילום עירית רוזנבלום

גרמניה איירליינס מציעה שירות מלא בטיסותיה מ/ל ת"א, כגון מזוודה במשקל של עד 25 ק"ג, כבודת יד במשקל של עד 6 ק"ג, ארוחה חמה, משקאות קלים וחמים, מערכת בידור כולל סרטים באיכות HD ותכניות בידור ושמע, צ'ק אין (בידוק) בחינם גם בנמל התעופה ועוד.

גרמניה איירליינס" החלה בפעילותה הסדירה בשוק הישראלי בתחילת 2015 והינה חברת תעופה עצמאית בגרמניה שמציינת למעלה מ-30 שנות פעילות מוצלחת.

פרטים בכל משרדי הנסיעות ובטל תעופה, נציגת גרמניה איירליינס בישראל, לפרטים: 03-7952144

Exit mobile version