Site icon IAS

"טיסות סודיות": הטכנולוגיה משאירה אותם בחזית

יניב (מימין) ואריאל לניס, הבעלים של אתר "טיסות סודיות" מצולמים, איך לא, בנתב"ג

פגשנו את היזמים אריאל ויניב לניס מהמיזם "טיסות סודיות" שמגיעים בימים אלה ל-500,000 עוקבים בעמוד הפייסבוק, ושאלנו אותם על ה"סוד" שמאחורי המיזם ומה הטיפ שלהם לפיצוח האלגוריתם של פייסבוק

מה הסוד שלכם? איךבתוך שנתיים בלבד הגעתם לקהל של חצי מיליון עוקבים?

תוכן ויראלי ואיכותי. כלומר, החוכמה היא לא רק לפרסם בצורה נוחה ומעניינת, אלא גם לדעת בדיוק מה נכון לפרסם ומה לא. צריך לברור ולמקד את התכנים כדי למזער את רעשי הרקע לקהל. פייסבוק מקדמת יוצרי-תוכן שמביאים באופן עקבי ערך גבוה לעוקבים שלהם. מתחילת הדרך הייתה לנו מטרה ברורה: למצוא את המחירים הנמוכים ביותר בשוק ולהציג אך ורק את העסקאות הכדאיות ביותר, כדי שהקהל שלנו יקבל ערך אמיתי עם כל פרסום. אנחנו עובדים קשה מאוד, אז וגם היום, כדי להמשיך ולשמר את המצב הזה שמוביל את הקהל שלנו למעורבות גבוהה (Engagement) עם תיוגים ולייקים. אז הפידבק החיובי עובר מפה לאוזן, וככה גדלים מהר.

תעשו לנו סדר – אתם דף פייסבוק או חברת סטארטאפ?

התחלנו כדף פייסבוק, אבל מהר מאוד הבנו את הצורך בטכנולוגיה שתוכל לאתר עבורנו את התעריפים הנמוכים ביותר כדי שנוכל לספק ערך גבוה יותר לקהל שלנו. המערכת שפיתחנו סוקרת תעריפים מתוך אתרי חברות התעופה, סוכנויות נסיעות, סיטונאים ומנועי חיפוש מובילים. כך אנחנו יכולים לאתר מהר את התעריפים האטרקטיביים ביותר, לברור אותם ולהציג אותם בצורה נוחה יותר. הטכנולוגיה מהווה מרכיב מרכזי בפעילות שלנו והיא שמשאירה אותנו בחזית.

מה היתרון הגדול שלכם כערוץ שיווק לעומת המתחרים?

ישנם ערוצים רבים לשיווק מוצרים ושירותים לנוסעים לחו״ל, החל משלטי חוצות ועד פורומים ייעודיים, ואפשר לומר שהם כולם מתחרים בערוצים שלנו. אבל ערוץ שיווק לא נמדד רק בכמות האנשים שנחשפים אליו אלא ביכולת שלו לקדם מכירות הלכה למעשה. בזה אנחנו מצטיינים והמוניטין שלנו מעיד על כך. אנחנו עושים כל מאמץ להביא את הדילים הטובים ביותר ולהנגיש את המחירים הנמוכים ביותר בשוק, והקהל שלנו יודע שבערוצים שלנו הוא ימצא את הטוב ביותר ולפני כל הערוצים האחרים. אנחנו שומרים בקנאות על איכות התוכן שאנו מפרסמים לעוקבים שלנו, שותפים שלנו (סוכנויות נסיעות וחברות תעופה) רגילים לשמוע מאיתנו משפטים כמו ״המחיר לא מספיק טוב״. אבל כשיש מוצר טוב במחיר טוב – החשיפה שאנחנו מסוגלים להציע היא ללא תחרות.

מה למדתם על הנוסע הישראלי בשנתיים האחרונות?

קודם כל למדנו שישראלים מעדיפים לרכוש מוקדם ובזול מאשר לחכות לרגע האחרון ולקוות שיהיה נס. הרגישות הזאת למחיר, גם גורמת לנוסעים רבים לצאת לחופשה מחוץ לעונה וכך, למשל, מאות עוקבים שלנו רכשו כרטיסים מוזלים לארה״ב לטיסות בחודשי החורף (כשכרטיסים אלו נמכרו בפחות מ-400$…). נוסעים רבים גם מוכנים לבחור ביעדים פחות מוכרים אם המחיר אטרקטיבי מספיק.

Exit mobile version