Site icon IAS

טיולי מסורת קברי צדיקים במזרח אירופה

כל מי שטס אי פעם לחו"ל יודע עד כמה זה מורכב ומסובך. החל מרכישת הכרטיס הנכון במחיר הטוב ביותר, ועד התנועה בתוך ארץ היעד. לא מעט אנשים, לאחר הנחיתה הופתעו לגלות עד כמה ההגעה אל הנקודה המבוקשת עלולה להיות מסובכת ומלאת עוגמת נפש.

לרוב מדובר במקומות לא מפותחים שיש קושי גדול לתקשר עם המקומיים אפילו בשפה האנגלית. גם כאשר ניתן לתקשר, לעיתים קרובות תיירים נתפסים קורבנות נוחים להונאה. בנוסף, יש את משימת איתור מקום נוח ללון, סידורי מזון והסעות פנימיות. כל זה כרוך בכאב ראש לא מבוטל, שבסופו מסתיים בעלויות גבוהות מהמתוכנן.

זה בדיוק הסיבה ש'אירופנים' – חלוצת השירות לנוסע המסורתי לחו"ל בכלל ולקברות הצדיקים במזרח אירופה ובאוקראינה בפרט מציעה חבילות "הכל כלול" בטלפון אחד, חיסכון משמעותי בכסף, ומניעת כאב ראש…

ב'אירופנים' ידאגו לכם לכל הדרוש, עד לפרטים הקטנים ביותר. יכינו לכם את הכרטיסים הכי קרוב למועד ולשעה שביקשתם, ההסעות בארץ היעד יחכו לכם מיד עם הנחיתה, הכל בצורה נוחה מתואמת וזמינה. לינה לכל אורך המסלול, גם כאשר לעיתים מדובר בהחלפת מקום לינה כל לילה, עם התקדמות ליעד הבא. שרותי ארוחות והסעדה גלאט היכן שתחפצו, וכמובן סיוע בתכנון מסלול כמיטב מסורת השירות של 'אירופנים', לספק ללקוחותיה חוויית מושלמת, הנאה ורוגע במהלך השהייה בחו"ל.

'אירופנים' מציעה לכם חבילות לקבוצות לזוגות וליחידים, שמספקות בדיוק את הצרכים הייחודיים שלכם – בהתמחות מיוחדת בנסיעות שורשים וקברי צדיקים במדינות מזרח אירופה. המומחים של אירופנים, מכירים את היעדים הפופולרים והמתויירים ביותר במזרח אירופה וימליצו לכם על בניית מסלול באופן אופטימלי.. צוות אירופנים בעל הניסיון הרב ביותר בתכנון נכון של טיסות לחו"ל, עם התחשבות בתקציב הלקוח ותוך הצגת כל הנתונים הרלוונטיים, באמינות בשירות וברמה הגבוהה בתחום.

חייגו כעת 02-800-80-80.

לאתר האינטרנט

Exit mobile version