Site icon IAS

טורקיה מצפה ליהנות מיתרונות המונדיאל

המונדיאל יביא לרוסיה 1.5 מיליון תיירים נוספים. צילום Depositphotos

העובדה שהמלונות ברוסיה נמצאים בתפוסה מלאה בתקופת המונדיאל, גרמה לחלק מהרוסים להשכיר את דירותיהם ובתיהם. לפי פרסום בעיתונות הטורקית, אחד ממארגני התיירות הגדולים ברוסיה גילה שרוסים המתגוררים בקרבת האיצטדיונים של המונדיאל, השכירו את בתיהם תמורת 600-1,000 דולר ליום. ומי שרוצים להימנע מהצפיפות והדוחק בתקופת המשחקים, מוכנים לטוס לטורקיה עם הכסף שהרוויחו באמצעות ההשכרה.

אותו מקור רוסי העריך שלצד התוספת של 1.5 מיליון תיירים, המונדיאל יחולל לרוסיה הכנסות בהיקף של 3 מיליארד דולר.

הדרישה הגבוהה לכרטיסי טיסה לרוסיה ומספרם המתכווץ של הכרטיסים העלה את מחיר כרטיסי הטיסה הנותרים בחברות התעופה רוסיות. לכן מצטייר שיש אירופים שלוקחים חבילה של טיסה לאיסטנבול עם 3-4 ימים שהייה שם ואז טיסה לרוסיה במחיר של חבילה לרוסיה בלבד. לפי הערכה, כ-3,000 אירופים יגיעו לרוסיה דרך איסטנבול.

באיסתא ספורט מסרו הבוקר, כי כ-20 אלף ישראלים יגיעו לרוסיה לצפות במשחקים.

מונדיאל עדיף על חופשה

ואילו חברת התיירות TUI גרמניה פרסמה תוצאות סקר צרכנים המראה שמחצית מהנופשים בתקופת המונדיאל יעדיפו לצפות במשחקים במקום לעסוק בפעילות אחרת בתקופת הנופש. כ-45% מהגרמנים ירצו לעקוב אחר ביצועי הנבחרת הגרמנית, לצד 45% שאינם מעוניינים.

הסקר נערך בקרב 2,000 בוגרים מגיל 18 ו-56% מאלה שכבר סגרו חופשה בזמן המונדיאל, רוצים לצפות בו. לפי הסקר, כדורגל כה חשוב לכל חובב כדורגל שני – 58% לגברים ו-44% לנשים – שהם יעדיפו לצפות במשחק מאשר לעסוק בפעילות נופש כמו סיור או תוכנית בפעילות שמציע המלון, אם היא מתנגשת עם לוחות הזמנים של המשחקים.

Exit mobile version