Site icon IAS

טורס דה פראנס – כנס דרום מערב צרפת

חברת טורס דה פראנס, המתמחה בצרפת, קיימה היום במלון לאונרדו סיטי טאוור, כנס מקצועי לקידום אזור דרום מערב צרפת בטיסה ישירה לטולוז.
 
בכנס השתתפו נציגים של משרד התיירות של מחוז מידי – פירנה והפירנאים הצרפתיים, משרד התיירות של העיר טולוז, נמל התעופה בטולוז, משרד התיירות של ואל לורון (אתר סקי ונופש בפירנאים) ו- Club Hotelier De Toulouse.
 
אורן בוסו, מנכ"ל חברת טורס דה פראנס ונציג חברת התעופה אייר מדיטרנה בישראל, ציין שחברת התעופה התחילה את הטיסות הישירות לטולוז כבר בקיץ 2013 ולאור ההצלחה תפעיל זו השנה השנייה טיסה שבועית ישירה לטולוז, בימי שני (אורכת 4 שעות), במטוסי איירבוס A321 (מאתיים מושבים) אך הפעם הטיסות ימשכו עד סוף חודש אוקטובר ולא רק ביולי אוגוסט כפי שהיה בשנה שעברה.
 
 "  יתכן שבמהלך עונת הסקי (ינואר, פברואר, מרץ) נקיים טיסות גם עבור הגולשים והנופשים באתרי הסקי. אני מאמין שבשנה הבאה נפעיל את הטיסות לאורך כל השנה היות והן נותנות מענה מצוין לחופשות קיץ וחורף באזור", הוסיף אורן בוסו.
 
הטיסה לטולוז  בחברת אייר מדיטרנה פועלת במתכונת משולבת, שבה מחיר הכרטיס כולל שליחת מזוודות אך ללא ארוחות. ניתן לרכוש ארוחות במהלך הטיסה.
 
טולוז נמצאת בדרום מערב צרפת וכחלק מקידום המוצרים לאזור הוזמנו לישראל נציגים של לשכות התיירות באזור. משרד התיירות של מחוז מידי – פירנה שהגיע לחשוף בפני התייר הישראלי את האטרקציות והפארקים הלאומיים והקסומים של האזור.
 
משרד התיירות של הפירנאים הציג את האזורים המדהימים של אזור הפירנאים הצרפתיים. נציגים של בתי מלון בטולוז ובסביבה הגיעו להציג בפני סוכני הנסיעות את המגוון הרחב של אפשרויות לינה ומחיריהם.
 
טולוז מהווה נקודת יציאה לטיולים באזור, כאמור, של הפירנאים, בורדו, קרקסון, אלבי ועוד. אזור דרום מערב צרפת מאופיין בגסטרונומיה עשירה הכוללת את כבד האווז, פטריות כמהין, קונפי (שוקי אווז או קורקבני אווז משומרים בשומן אווז) ויין הנחשב לטוב ביותר בצרפת- בורדו וקהור.
 
מה שמייחד את האזור הם גם מערות אדם קדמון ומערות נטיפים, עיירות תלויות על מצוקים, אתרי סקי ,טרקים וטיפולי ספא.
 
בין המשתתפים הייתה גם רוית פולייזה, מנהלת מחלקת "Mia Italia " (איטליה שלי), המחלקה החדשה של חברת טורס דה פראנס, מקבוצת Sunways.
 
רוית פולייזה, כפי מסגיר שם משפחתה, נשואה לאיטלקי, חייה שנים באיטליה וניהלה בעבר מלון ברומא. לדבריה מה שמייחד את חברת מיה איטליה הוא ראשית כל להיות חלק מקבוצת Sunways בעלת ניסיון והיכרות של שנים עם שוק הסוכנים הישראלי ושנית להציע את ארץ המגף "בעיניים מקומיות" על סמך היכרות אישית של היעדים ,ידידות אמיתית עם בעלי בתי המלון וביקורים חוזרים ונשנים במסעדות אליהם רק מקומיים מגיעים, אחד מהם לדוגמא נמצא בטוסקנה ואירח בעבר את הנשיא פרס.
 
מחיר חבילה בלעדית למיה איטליה,  הכוללת טיסת שכר הלוך ושוב לוורונה, 6 לילות באחוזה אותנטית בלב טוסקנה על בסיס לינה בלבד, 7 ימי השכרת רכב כולל כל הביטוחים, החל מ- 619 אירו לאדם על בסיס זוג +2 .
 
ברכתי להצלחה את רוית כפי שנהוג באיטליה: "בוקה על לופו" ("בפיו של הזאב"), קרפי איל לופו ("שימות הזאב") ענתה רוית בשפה האיטלקית באופן ספונטני.
 
 

https://www.youtube.com/watch?v=n_TV0DCRNww

Exit mobile version