Site icon IAS

חני סובול נבחרה לתפקיד מנכ"לית ההתאחדות

ועד ההתאחדות שהתכנס אתמול לישיבה מיוחדת בחר בחני סובול, סמנכ"לית הכספים של קבוצת אי. די. בי. תיירות, לתפקיד מנכ"לית ההתאחדות.

 

חני סובול מגיעה לתפקיד עם ניסיון עשיר בתחום התיירות ותפקידי ניהול בכירים.

יו"ר ההתאחדות קובי קרני ציין, כי הליך הבחירה נעשה באופן מקצועי ונטול כל פניות ולאחר שוועד ההתאחדות ראיין את המועמדים הסופיים, בחר פה אחד את חני סובול לתפקיד.

 

את הצבא סיימה חני בדרגת סגן והיא בעלת תואר ראשון מאוניברסיטת ת"א בחוג לחשבונאות וכלכלה ותואר שני בהצטיינות מאוניברסיטת באר שבע.

חני מלאה שורה של תפקידים בכירים בקופת חולים כללית ולאחר מכן שמשה כסמנכ"לית הכספים של קבוצת דלק מנטה קמעונאות.

 

אל תפקיד מנכ"לית ההתאחדות מגיעה חני מתפקיד סמנכ"לית הכספים של קבוצת אי. די. בי. תיירות, תפקיד אשר כלל את ניהול מערך הכספים של החברה וכל החברות הבנות, כולל ניהול התקציבים, שכר משאבי אנוש טיפול בנושאים משפטיים ועוד.

 

במסגרת תפקידה בקבוצת אי. די. בי. הייתה חני שותפה לכל תהליכי השינוי והארגון מחדש שעברו על הקבוצה בשנים האחרונות. חני הייתה שותפה גם בצוותי עבודה מקצועיים שהקימה ההתאחדות לטיפול בנושאי מע"מ, חברות התעופה, יאט"א ועוד.

 

יו"ר ההתאחדות קובי קרני ציין, כי הבחירה בחני סובול מבטיחה להתאחדות מעבר חלק ומיטבי עם פרישת המנכ"ל היוצא יוסי פתאל וכן התפתחות לכיוונים חדשים והתמודדות על כל האתגרים העומדים בפני הענף.

 

ועד ההתאחדות איחל לחני סובול הצלחה והבטיח את תמיכתו המלאה להצלחתה ולהצלחת ההתאחדות וחבריה.

 

Exit mobile version