Site icon IAS

חני סובול: "לקראת חג הפסח יש ביקושים גבוהים להשכרת רכב בחו"ל"

חני סובול, מנכ”לית דיזנהאוז גרופ. צילום-יעל צור

בין כל עליות המחירים בטיסות לחו"ל שנובעות בעיקר מצמצום משמעותי בהיצע, בולטת הירידה החדה במחירי השכרות רכב בחו"ל.  חני סובול מנכ"לית דיזנהאוז גרופ מסרה "סוף סוף חברות השכרות הרכב התגברו על החוסרים האדירים ברכבים להשכרה בעקבות הקורונה"

לדברי סובול "בתקופת הקורונה מגרשי החניה של חברות השכרות הרכב נעשו מלאים ברכבים – תוצאה של אפס ביקוש וכמויות ענקיות של מכוניות. כך שחברות ההשכרות הבינו שעדיף היה להן למכור את הרכבים שהן החזיקו, ולקנות בעתיד רכבים חדשים. כאשר חזרו ביקושים לא היו רכבים והמחירים האמירו. בשנים 2022, 2023 מחירי השכרת רכב בחו"ל עלו בשיעור חד של 50-60%.

סובול מסרה  "שלקראת חג הפסח יש ביקושים גבוהים להשכרת רכב בחול בעיקר ביעדי מערב ומזרח אירופה.  זו תקופה שמשפחות טסות לשבוע ויותר ורבים מעדיפים לעשות טיולים ארוכים יותר מבמהלך השנה ולהגיע לאזורים נרחבים ועיתים אף למספר מדינות. מחירי ההשכרה גבוהים כעת רק במעט מאלו שהיו לפני הקורונה ונמוכים משמעותית ממה שהיו בשנתיים האחרונות. כך למשל רכבים קטנים מסוג פולסקווגן פגן לסלובניה, יעלו 380 אירו לשבוע ורכב מסוג גולף יעלה 470 אירו לשבוע. מחיר השכרת רכב מסוג גולף לשבוע בגרמניה בפסח הוא 470 אירו ואפילו רכבי יוקרה כמו אאודי ומרצדס נמכרים במחיר של 640 אירו לשבוע.

"בחג הפסח", סובול הוסיפה, "שמנסיון העבר כדאי להתחיל ולהזמין גם רכבים לקיץ בעיקר רכבים גדולים וואנים למשפחות. קיימים מעט רכבים מסוגים אלו והזמינות לעיתים לא קיימת".

Exit mobile version