Site icon IAS

חמש נקודות לרכיבת אופניים מהנה באזור ליסבון, שבפורטוגל

רוכבת אופניים הרחובות ליסבון. צילום freepik

אין דרך טובה יותר מלהכיר עיר, גם אם זה לא הביקור הראשון, ברכיבת אופניים. צוות Visit Lisbon ממליץ החל מחודש אוגוסט על חמישה מסלולי רכיבת אופניים קצרות ועם הרבה אווירה ונופים מרהיבים:

Cais do Sodré to Belém

זהו אחד המסלולים הפופולריים ביותר בליסבון והוא משתרע לאורך חמישה קילומטרים לאורך נהר הטאגוס. המסלול מתחיל ב-Cais do Sodré, ביתו של שוק האוכל המפורסם של העיר. רוב המסלול נצמד לשביל אופניים ייעודי והרוכבים חולפים על פני כמה מנקודות הציון ההיסטוריות והתרבותיות הידועות ביותר של ליסבון, כולל הגשר התלוי 25 דה אבריל. כשהם מסתובבים בהנאה ברובע בלם, הרוכבים יכולים להתפעל ממגדל בלם ההיסטורי, מנזר ז'רונימוש ומאנדרטת מגלי הארצות.

Restauradores to Monsanto Forest

המסלול הנופי הזה מתחיל במרכז ליסבון, בכיכר Restauradores, ואז ממשיך במעלה שדרת אבנידה דה ליברדאדה, האזור היוקרתי של ליסבון, אל פארק אדוארדו השביעי, השטח הירוק הגדול ביותר במרכז ליסבון ומפורסם בזכות החממה המדהימה ושבילי ההליכה שלו בצורת פסיפס. לאחר מכן, הרכיבה ממשיכה לאורך מסדרון ירוק וציורי, כולל הנתיבים העשירים בצמחייה של קמפוליד, אל פארק מונסנטו עם יער, שבו יש 26 קילומטרים של שבילי יער.

ליסבון. שבפורטוגל צילום Depositphotos

Campo Grande to Parque das Nações

מסלול האופניים העירוני הזה משתרע על פני חמישה קילומטרים כדי לחבר בין שניים מהפארקים הגדולים של ליסבון, קמפו גרנדה ופארק דאס נאצ'אס. פארק קמפו גרנדה הוא פנינה ירוקה נסתרת עם אגם שייט ושבילי הליכה רחבים, והוא גם בסמוך למוזיאון של ליסבון, שבו כל מי שמתעניין בהיסטוריה יכול ליהנות מהעבר של האזור. לאחר מכן, הרכיבה עוקבת אחר מסלול שליו דרך שכונות המגורים השקטות יותר של ליסבון ומסתיימת ב-Parque das Nações העתידני, אזור שפותח מחדש על שפת נהר הטאגוס, המהווה בית לשטחים ירוקים, מסעדות אופנתיות ואטרקציות מרכזיות הכוללות את אקווריום Oceanario de Lisboa, והרכבל המאפשר צפייה על הנוף המרהיב של העיר.

Cascais to Guincho Beach

מסלול קצר זה נגיש באמצעות נסיעה קצרה ברכבת לקסקאיס, ועוקב אחר שביל אופניים ייעודי לאורך קו החוף עד לחוף גווינצ'ו. הנופים עוצרי הנשימה כוללים קשת ים טבעית הידועה בשם פי הגיהנום, קאזה דה גויה, שבה יש חנויות בוטיק ומסעדות, ואחריה מגדלור פארול דה גויה, מבצר מהמאה ה-17, והפארק הלאומי סרה דה סינטרה, עם נופים מרוחקים של ארמון פנה הצבעוני. הנסיעה מגיעה לשיאה בחוף גווינצ'ו, שם החופים החוליים הרחבים והבריזה האטלנטית מציעים תנאים מצוינים לגלישה ולקיטסרפינג (גלישת מצנח).

Belém to the Costa da Caparica

נסיעה זו מתחילה במעבורת בנהר הטאגוס לטראפאריה בצד הדרומי של הנהר, כפר דייגים שוקק הידוע בקסמו המסורתי ובמסעדות פירות ים מהממות. מטרפאריה, רוכבי אופניים יכולים לנוע לאורך שביל אופניים אל החופים המדהימים של קוסטה דה קפאריקה, שם יש יותר מ-15 ק"מ של חולות רחבי ידיים, שווקים מקומיים וטיילת חוף שוקקת.

Exit mobile version