Site icon IAS

"חיסול התיירות הנכנסת רובץ לפיתחה של הממשלה ובראשה האוצר"

אולם הנוסעים הנכנסים בנתב"ג. צילום עוזי בכר

"כולם מסכימים ואף אחד לא עושה את שמתבקש הממשלה, האוצר וגם וועדות הכנסת תמימי דעים באשר לחשיבות שימור והצלת מארגני התיירות לישראל ובכל זאת אף אחד לא נוקט במעשה המתבקש של הוצאת הכוונה מהפה אל הפועל החלטנו! לא נלך כצאן אל הטבח. סופנו יהיה רועש והאחראים יישאו את הקלון המפתח לפתרון נמצא בידיהם של הקופאיים במשרד האוצר ומהם יש לתבוע את הדין על המחדל.

אמנם הובטחו וטרם שולמו 35 מיליון ש״ח עבור השתתפות בתשלומי שכר ל- 1000 עובדים וזאת בהעדר הכנסות כלל למארגני התיירות הנכנסת לישראל. ההבטחה והתקציב המובטח ניתנו בחודש דצמבר 23 מתוך הנחה כי בחודש אפריל 24 תשוב התנועה של התיירות לארץ. למציאות תוכניות משלה ועד היום ובוודאי שעד לסוף השנה, ברור למי ששכל ישר בראשו כי עד 2025 לא תשוב תנועת התיירות לישראל. מה קרה להיגיון ולהחלטה מחודש דצמבר 23 שאינו תקף גם לעתה?

ברור לכל שאם מארגני התיירות הישראלים לא יהיו, תופעל התיירות לישראל ע״י עמיתנו המארגנים ברשות הפלסטינית ובהתאם המסר אותו אנו ממקדים בקמפיין אל מול משרד האוצר והעומד בראשו השר סמוטריץ. אין לנו דבר נגד עמיתנו מהרש״פ, הם שותפנו העיסקיים אולם מצב שבו תופעל התיירות רק באמצעות מארגנים מהרש״פ אינו דבר רצוי ונוגד את האינטרסים הלאומיים והאסטרטגיים של מדינת ישראל"

"נפעל לכינוס וועדות הכלכלה והכספים בימים הקרובים. לקראת כינוס וועדות הכנסת העלנו קמפיין אינטרנט על האוצר למחדל (לינקים להפצה ע״י חבר הלשכה מצורפים – שתפו בכל הכוח). בהעדר פעולה כמתבקש מהאוצר נפעל להגשת הצעת חוק, נוסח הוכן והוגש לכנסת. מיד לאחר יום העצמאות נעלה קמפיין נוסף בתפוצה רחבה ומרעישה יותר. חברת יח״צ (בן חורין-אלכסנדרוביץ) תסייע בקמפיין ופעילות תקשורתית נרחבת כולל ממומנת".

Exit mobile version