Site icon IAS

חזיון לילי מרשים במוזיאון מגדל דוד

חזיון לילי מרשים במוזיאון מגדל דוד. צילום שוש להב

מגדל דוד מוזיאון ירושלים, מציע סיורים ייחודיים במהלך כל ימות השנה, העוסקים בתכנים העולים מסיפורה ההיסטורי רב-הרבדים ומן ההווה המרתק ורב ההשראה שירושלים מזמנת. וכשחשיכה יורדת, חזרו לחזיון האור קולי: מופע המלך דוד – מופע לילי על חומות המצודה וגם ל- החיזיון הלילי – הסיפור בן אלפי השנים.

מופע המלך דוד – מופע לילי על חומות המצודה:

על רקע תפאורת מצודת דוד העתיקה ושמי הלילה הירושלמיים הקסומים, מתעוררת דמותו המיתולוגית של דוד לאורך השנים – כנער, רועה צאן, לוחם אמיץ, משורר ומוזיקאי; דרך העוברת בנתיבים היסטוריים, אשר הובילו אותו לתפקיד חייו כמלך וכמנהיג דגול בראשית ההיסטוריה היהודית. המופע האור־קולי הוא גם מחווה לאומנים, אשר זיהו את דמותו רבת הפנים של דוד, ויצרו לאורך השנים יצירות קלאסיות בהשראתו.

המופע נפתח בסיור וירטואלי בין יצירותיהם של שאגל, מאטיס, מיכלאנג'לו ועוד רבים וטובים, וממשיך לתוך תמונות מחייו של דוד, הנשזרות לתוך סיפוריה הייחודיים של ירושלים.

המופע מוקרן באמצעות מערכת מקרן לייזר מהמתקדמות ביותר בעולם, מלווה בסאונד מקורי ותסריט מלוטש. כל אלה מתאחדים לחוויית צפייה ההופכת את המבקרים לחלק מפיסה משמעותית ביותר בהיסטוריה היהודית. המופע מוקרן בשפה בין־לאומית של סאונד ומראות, ומתאים לכל אחד ואחת, בכל גיל, מכל דת ומכל לאום.

החיזיון הלילי – סיפור בן אלפי שנים:

כיצד מספרים סיפור בן אלפי שנים, רצוף באירועים שעיצבו את ההיסטוריה של ירושלים?

בואו לראות, לשמוע ולחוות בחיזיון אור־קולי חדשני, המוקרן על חומת מצודת מגדל דוד, בין שביליה הנסתרים ושרידיה העתיקים. דמויות מוחשיות, סאונד מקורי ותסריט קצבי ומלוטש, חוברים לחוויה יוצאת דופן, המאפשרת לצופים לצאת למסע היסטורי בן אלפי שנים. באמצעות מערכת מקרן לייזר מתוחכמת וחדשנית, עולות דמויות וירטואליות של מלכים שקמו ונפלו, מבנים מקודשים שנבנו על אדמתה של העיר, צבאות שלחמו למענה, וכן תרבויות, דתות ומיתוסים שצמחו מתוכה. מוזמנים לצפות ולהתרגש מסיפוריה המרתקים והייחודיים של ירושלים, שמתעוררים לחיים על רקע תפאורת העיר העתיקה. החיזיון מוקרן בשפה בין־לאומית של סאונד ומראות, ומתאים לכל אחד ואחת, בכל גיל, מכל דת ומכל לאום.

החיזיון הלילי מונגש על-ידי תיאור קולי עבור אנשים עם עיוורון ולקויות ראייה.

לתשומת לב:

בשל אופי המופע ותנאי המקום, לא תתאפשר כניסה למאחרים.

יש לקחת בחשבון עומסי תנועה והחניה המאפיינים את סביבת העיר העתיקה ולתכנן את ההגעה בהתאם.

משך המופע כ-40 דקות.

מחיר: 67 ₪ למבוגר, 57 ₪ לילד

להזמנות: *2844

| contact@tod.org.il

https://tod.org.il/event/the-night-spectacular

Exit mobile version