Site icon IAS

חופשת פסח ירוקה בפארקים של גרמניה

לא פחות מ – 104 פארקים רחבי ידיים ירוקים ומרהיבים מחכים למבקרים בגרמניה. בכל אחד מאלה ניתן למצוא שפע פעילויות: טיולי אופניים, טיפוס, הליכה באוויר הצח בשבילים מסומנים ומוקפים בצמחייה עשירה ומקווי מים מרעננים וטיולי משפחות רגועים. בחרו לכם אחד ותהפכו את חופשת הפסח שלכם לבלתי נשכחת.

הפארקים של גרמניה מציעים למבקרים את כל האטרקציות: נהרות שוצפים, אגמים שבהם ניתן לשוט, גבעות והרים לטיפוס ומרחבים ירוקים שבהם תפגשו בעלי חיים וציפורים , שחזרו לאירופה בתום החורף. בכל אחד מהמקומות ניתן להזמין מראש פעילויות ספורטיביות מודרכות (או לצאת להרפתקאות עצמאיות).

גולדי מולר, מנהלת לשכת התיירות הגרמנית בישראל, ממליצה על חמישה פרקים משובחים במיוחד, שכדאי לכם לבקר בפסח הקרוב:

הפארק של עמק Altm?hl, משתרע על שטח של למעלה מ – 3000 קמ"ר, בלבה של בוואריה והוא אחד משמורות הטבע הגדולות של גרמניה. הוא גדוש בסלעים ענקיים שיש להם תצורות מוזרות למראה, יש בו מסלול אופניים של 166  ק"מ (המיועד לרכיבה משפחתית), ומסלול הליכה מסומן המכונה "הפנורמה", על שם הנופים עוצרי הנשימה המתגלים כמעט בכל נקודה לאורכו. המסלול, אגב, נבחר כמסלול ההליכה האהוב ביותר בגרמניה, אבל אם אתם מתעקשים לשוט, תוכלו לעשות גם את זה בפרק Altm?hl – שייט בקנו, בילוי אביב אידיאלי ורגוע. בכל מקום תפגשו כנסיות, מנזרים, בתי אחוזה יפהפיים ושרידים ארכיאולוגיים שהעניקו לפארק מקום ברשימת אתרי מורשת התרבות העולמית של אונסק"ו. 

פארק Barnim הוא פארק בו יש יערות סבוכים מרתקים, שבתוכם תוכלו לפגוש עדרים של סוסי בר יפהפיים הרועים להם במרחבים הפתוחים. הפארק משתרע על שטח של 750 קמ"ר, לא רחוק מברלין, ומהווה מוקד משיכה לאוהבי טבע. בחרו את המסלול המסומן, שייקח אתכם לטיול בין 66 (!) אגמים או במסלול האופניים, המתפתל בין שרידים של מבנים מהתקופה הרומית.

בפארק Bergstrasse-Odenwald, השוכן בין עמק הריין לבין יער אודנולד ונהר ה"נקר", תגלו שכבות גיאולוגיות בנות 500 מיליון שנה. התושבים הנוכחיים של האזור ידועים באופיים הידידותי והמסביר פנים לתיירים – ואין פלא, הם מוקפים בכל כך הרבה יופי ותרבות. אם אתם רוצים להרגיש מקרוב אדמה, סלעים, מים וצמחייה – הצטרפו לסיורי המשפחות המודרכים בפארק, בהדרכתו של אחד ה"ריינג'רס" המקצועיים בשמורה, והכינו את עצמכם ואת הילדים שלכם למסע בזמן.

פארק Wildeshauser Geest נמצא לא רחוק משתי ערים מעניינות, שגם בהן מומלץ לבקר באביב: ברמן ואולנבורג, והוא שמורת הטבע הגדולה ביותר מדינת סקסוניה. תוכלו למצוא בו בביקור אחד מגוון עצום של סוגי נוף וצמחייה, לרכב על אופניים, לשוט בקנו או לטייל בין היערות ובין הדיונות. המסלולים המודרכים יציגו בפניכם את השרידים מתקופת האבן או ילוו אתכם במשך ארבע ימים במסע הנושא את השם הרומני "ערים, טבע ולחישת הביצות"  (Stadt, Land, Moorgefl?ster).

האיים הגרמניים – תחת הכותרת "האיים הגרמניים" מסתתר מגוון עצום של נופים ואפשרויות נופש. דבר אחד יש לכל האיים האלה במשותף: הם מעניקים למבקרים בהם תחושות של רוגע ואושר. מדובר במקומות מפלט חלומיים מההמולה והלחץ של חיי היומיום, יעדי תיירות שופעי יופי, ידידותיים, נוחים למשפחות, ומעוררי השראה. כאן תוכלו ליהנות ממזון משובח, משקאות טובים ואווירה מרגיעה של ים, רוח וגלים.  איי גרמניה, בים הצפוני או בים הבלטי מציעים כולם חופים נהדרים שלצדם מרחצאות ואתרי ספא, ואפילו מקומות התבודדות רומנטיים, לימים שבהם מתחשק לכם להיעלם מהעולם או לבלות בחברת אהוביכם בלבד. רשימה מלאה של איי גרמניה השונים תוכלו למצוא כאן

תכננו את החופשה הבאה שלכם בגרמניה באמצעות אפליקציה של לשכת התיירות הגרמנית המאפשרת למצוא מידע על למעלה ממאה אטרקציות בגרמניה. האפליקציה מיועדת לכל סוגי הטלפונים החכמים, ומציעה נופים מרהיבים, מוזיאונים מסורתיים, אתרי נופש פעילים ועוד – כולל פרטים מלאים על מחירים, שעות פתיחה, מסלולי הגעה וגם תלושי הנחה למסלולים מודרכים, שכירת מכוניות ועוד.

לפרטים נוספים על אפשרויות תיירות מגוונות בגרמניה גלשו לאתר המורחב בשפה העברית

 

 

Exit mobile version