Site icon IAS

חופשה חלומית בעיירת הנופש של האלפיון העליון בתאילנד

אל על ואשת טורס מציעות לראשונה חבילות נופש ייחודיות ומשתלמות במיוחד לעיירת הנופש של האלפיון העליון בתאילנד –  Hua Hin. החבילות יכללו טיסה ישירה לבנגקוק, העברה להואה הין ובחזרה, שהייה של שבוע במלון 5 כוכבים, הממוקם על חוף הים, על בסיס לינה וארוחת בוקר –החל מ- 1,399 דולר לאדם בחדר זוגי בעונת השפל התיירותי (Low Season)  בחודשים מרץ, מאי-יוני, והחל מ- 1,599 דולר בתקופות השיא התיירותי בחודשים דצמבר-פברואר, חגים וקיץ. בנוסף, ניתן יהיה לרכוש שילוב של לילות נוספים בבנגקוק. החבילות מתייחסות ליציאות החל מ- 28.11.16

עיירת הנופש הואה הין מציעה מגוון רב של פעילויות ואטרקציות מה שהופך אותה ליעד אטרקטיבי כמעט לכל אחד: משפחות עם ילדים, זוגות, גיל שלישי וצעירים ותרמילאים. הואה הין נוחה מאד מבחינת מזג האוויר, גם בחודשי הקיץ יולי ואוגוסט.

מוצר תיירותי משולב

השילוב של אל על ואשת טורס יוצר מוצר תיירותי משולב, שזו אחת ההתפתחויות האחרונות בעולם התעופה הנוכחי. לא עוד טיסות בלבד, אלא אתר או אטרקציה אטרקטיבית, שהטיסות מהוות את אחד הרכיבים במוצר הכולל. בדיוק כפי שאל על החלה למכור מוצרי קרוזים ימיים.

הואה הין

הואה הין מרוחקת מבנגקוק כ-170 ק"מ והעברה אליה נמשכת כשעתיים וחצי נסיעה מנמל התעופה סוברנהומי בנגקוק. מדובר בעיירת נופש נקייה ומטופחת, בעלת חופים רחבים המשתרעים לאורך קילומטרים רבים, מי ים תכולים וצלולים, שלל פעילויות של ספורט ימי, שווקים ומסעדות מצוינות, בתי מלון מפנקים, חיי לילה ואטרקציות רבות ומגוונות. זוהי עיירת קייט פופולרית במיוחד גם בקרב האצולה המקומית ובית המלוכה התאילנדי, שאף בחר בה בתור המקום האידיאלי לבניית ארמון הקיץ.

בחופים ניתן למצוא שפע של פעילויות –  החל מספורט ימי (אופנועי ים, סקי מים, גלשני רוח, צלילות ושנורקלינג) ועד רכיבה על סוסים לאורך החופים.

האזור מציע מגוון פעילויות נוספות  כגון: פארקי מים, טרקטורוני שטח, ראפטינג, דיג ועוד.

בנוסף בהואה הין וסביבתה אטרקציות לטיולים – שמורות טבע, מפלים, איים טרופיים, שווקים, יריד לילה, מרכזי קניות.

מחפשים יעדים אקזוטיים

עינת ינאי, ראש אגף שיווק באל על אמרה היום: "בשנים האחרונות אנו עדים לכך שהתייר הישראלי מחפש יותר ויותר יעדים אקזוטיים פחות מוכרים לקהל הישראלי, ראיה לכך הינה הפופולריות הגבוהה של יעדים כגון זנזיבר, איי סיישל וכד'. תאילנד הינה אחד היעדים האקזוטיים הפופולריים ביותר בקרב הקהל הישראלי, ובצדק, אולם עם זאת רוב הישראלים מכירים בעיקר את האיים כיעד אליו נוסעים לחופשה אקזוטית בתאילנד. לאחרונה אנו נחשפים יותר ויותר לאזורים נוספים המהווים אלטרנטיבה לחופשה חלומית ללא צורך בטיסת המשך ועתה אנו שמחים להציג לנוסעינו יעדים אחרים בתאילנד עצמה. מדובר בחיסכון משמעותי, במיוחד עבור משפחות, עבורן מדובר בחיסכון של כ 1,000 דולר למשפחה בת 4 נפשות".

חידוש לתייר הישראלי

המנהל המסחרי של אשת טורס, ישי בוך מסביר: "הואה הין מהווה חידוש משמעותי לתייר הישראלי בגזרת הנופשים האקזוטיים. מדובר על אחד מאתרי הנופש היוקרתיים בתאילנד אשר מאפשר חופשה במגוון מלונות חמישה כוכבים, בנוסף לשלל האטרקציות הקיימות באזור כגון טיולים לכל הגילאים, ספא, טבע ושופינג. כל אלו הופכים אותה ליעד אידיאלי לחופשה זוגית רומנטית או משפחתית. אל על ואשת טורס מציעים מוצר משתלם הכולל טיסות לילה ישירות".

 

 

 

Exit mobile version