Site icon IAS

חופשה בהשראת "היפה והחיה"

לאחרונה יצא לאקרנים הסרט "היפה והחיה" , הגרסה החדשה לסיפור הקלאסי והרומנטי של דיסני. עלילת הסרט מתרחשת בטירת הנסיך המכושף, שהפך לחיה, בה הוא פוגש את בל היפה לסיפור אהבה סוחף.

מעוניינים להעניק לעצמכם כזוג או למשפחה חופשה מהסרטים בסביבה המזכירה את הטירה מהסרט החדש , צאו לאחת מהטירות הקסומות הפזורות ביבשת אירופה לצידם של לומייר, פלומט ושאר גיבורי הסרט.

Ch?teau d'Aubenas בפרובנס – שף פרטי, חללים גדולים , מטע זיתים פרטי. בעבר שימש את משפחת המלוכה הצרפתית.

La Cure, Beaujolais – בית מהמאה ה-13 ששודרג וצויד במתקנים מודרניים. חדר אוכל קמור המרוהט בכיסאות כפריים ובשולחן אוכל מעץ עתיק. קירות אבן חשופים יוצרים סלון אלגנטי עם ספות לבנות ואח מהודר. נמצא בלב מחוז היין של Beaujolais. המגדלים המעוגלים של Chateau Jarnioux יוצרים רקע רומנטי מושלם.

Villa Cetinale – ממוקמת באזור סיינה – איטליה. הוילה נבנתה בשנת 1680 ע"י הקרדינל Flavio Chigi, בסגנון רומי בארוק , עבור האפיפיור אלכסנדר השביעי. הגנים ידועים כאחד היפים באיטליה. ציורי פרסקו מקשטים את קירות הבית. מקום אידיאלי לבילוי בחברת משפחה וחברים.

Renato's Tower אומבריה איטליה – מגדלים מימי הביניים המופעים בקו הרקיע ונראים למרחקים. מהמגדלים נצפה נוף מרהיב של אזור כפרי פתוח. מקום רומנטי המתאים לחופשה אידיאלית. המלון נמצא בארמון מימי הביניים למעלה מאלף שנה אבל מאובזר , כולל ג'קוזי פרטי מפואר על מרפסת הגג.

Villa Dell' Aurora, לאציו איטליה – אין מקום מתאים ממנו לסרט של דיסני עם אולם ריקודים , מרתף יין, גינות מטופחות וספרייה פרטית. שלוש קומות ושבעה חדרים, שיכול להתאים לאירוח של 13 אנשים. למי שאוהב היסטוריה, אומנות, עתיקות , זה ממש המקום. העיצוב נשמר באמצעות שחזור קפדני.

Exit mobile version