Site icon IAS

חדש באיסתא: משדה דב לפאפוס

סלע אפרודיטה בפאפוס, המקום שבו, לפי המיתולוגיה היוונית, הגיחה אלת האהבה אפרודיטה מן הים. צילום depositphotos

חברת איסתא תחל ב-25 ביוני בטיסות משדה דב לפאפוס שבקפריסין במטוסים שיופעלו על ידי חברת עיט. הטיסות יהיו במטוסי אמברייר (50 מושבים) בימים שני ושישי ומשך הטיסה יהיה 40 דקות.

במקביל לפעילות זו יהיו טיסות גם מחיפה עם ישראייר ומנמל התעופה בן גוריון.

לצורך הפעלת הטיסות הוצבה כבר בשדה דב עמדת ביקורת דרכונים. הטסים מאזור גוש דן והשרון יוכלו לטוס ישירות מתל אביב וליהנות מחוויית טיסה מהירה ונוחה.

המהלך מגיע כשנה לאחר שרכשה איסתא יחד עם רשת מלונות פתאל שלושה בתי מלון בפאפוס.

איסתא מציעה חבילת נופש בפאפוס במלון לאורה המשפחתי ששופץ ומחירו יעמוד על 679 דולר לאדם ברכב משפחתי ל-4 לילות על בסיס הכל כלול, כולל גם פארק מים חופשי.

מלון לאונרדו בפאפוס, אחד מהשלושה שנרכשו על ידי פתאל ואיסתא. צילום יח"צ

מלון כשר למשפחות גדולות

כמו כן, תשווק איסתא לראשונה מלון כשר בלאצי, במלון קפריס, מרחק 45 דקות נסיעה מפאפוס. במלון 55 חדרים, מחציתם כוללים בריכות פרטיות, החדרים במלון גדולים במיוחד ומותאמים לקהל הדתי כולל למשפחות מרובות ילדים והוא ייתן מענה לקהל הדתי, כולל אוכל כשר.

מחיר במלון קפריס הכשר לאדם בהרכב של זוג+2 ילדים על בסיס ארוחת בוקר- 559 דולר לאדם.

רונן קרסו, סמנכ"ל השיווק של איסתא, מסר כי כשנה אחרי רכישת המלונות בפאפוס יחד עם רשת המלונות הישראלית-הבינלאומית, פתאל, מביאה החברה בשורה לתושבי תל אביב וגוש דן. לדבריו, מדובר בקיצור זמן משמעותי של הצרכן מרגע צאתו מהבית ועד התחלת החופשה ביעד.

"בשנה שעברה פתחנו לראשונה את שדה התעופה בחיפה לפעילות וראינו את שביעות הרצון של הלקוחות ולכן החלטנו להרחיב את האפשרויות להקל על הלקוחות. נסיעה לחו"ל מנתב"ג עלולה להיות מאוד מסורבלת – ההגעה לנתב"ג, ביקורת הדרכונים, החניה וכדומה, מביאים לכך שלקוחות מגיעים בקיץ שעתיים וחצי לפני הטיסה שאורכת בסך הכל 40 דקות. השנה, לראשונה ניתן יהיה לחסוך זמן רב וגם תושבי גוש דן יוכלו להגיע שעה לפני הטיסה לשדה דב. למעשה (גם כאן לראשונה) ללקוחות איסתא תהיה האפשרות לטוס משלושה שדות תעופה שונים לפאפוס: נתב"ג, חיפה ושדה דב. המטרה היא להנגיש ככל האפשר יעדים בחו"ל ולהקל את חופשות הנופשונים הקצרות".

לפאפוס מבחר של אתרים ארכיאולוגיים מרשימים לצד חופי הים והיא גם נבחרה בשנת 1980 על ידי אונסק"ו כאתר מורשת עולמי. בשנת 2017 כיהנה כאחת מבירות התרבות של אירופה.

Exit mobile version