Site icon IAS

חדשות דיסנילנד פריז ממלכת הקרח 2   

פגישה אישית עם דמויות דיסני. צילום יח"צ

חדשות מדיסנילד פריז, המאפשר למבקרים לחוות את ההצלחה הגדולה מהמסך הקטן של הרפתקה על אנה ואלזה, קריסטוף, אולף וסוואן. גם כשהסרט הראשון יצא לאקרנים בשנת 2013 הוא זכה להצלחה מסחררת מידית ולשובר קופות ראשי. הסרט השני מגיע לדיסנילנד פריז – המיוצגת בארץ על ידי טל תעופה – והמבקרים, בשני הפארקים ייהנו משבעה אירועים ספציפיים הקשורים לממלכת הקרח, כדלקמן:

  1. פגישה אישית עם הדמויות – המבקרים יכולים לקחת חלק פעיל בחוויה חדשה ואינטראקטיבית, בה הצופים מזדהים עם הדמות המועדפת עליהם ונפגשים איתה.
  2. תהלוכה Frozen 2: An Enchanted Journey”. אנה ואלזה בתלבושת חדשה מופיעות על במה ניידת, שעוצבה במיוחד, ותשתתף במצעד המסורתי. הדמויות האהובות של ממלכת ארנדל ישולבו במצעד היומי. אלזה משתמשת בכוחות העל-טבעיים שלה כדי לייצר משב רוח קפוא ואחותה אנה עם אולף מופיעים לצדה. הם יהיו מוקפים בעשרות רקדנים שירקדו לצלילי המוסיקה של הסרט.
  3. מחזמר: Frozen: A Musical Invitation. באולפני הסרטים של דיסני יועלה מופע חדש ומרשים בהשראת הסרט הראשון. המופע כבר פועל ומתקיים מספר פעמים ביום. התפאורה היא נורבגית אופיינית והנסיכה אנה מזמינה את קהל המבקרים לחגוג איתה את קבלת הפנים למלכה אלזה בארמון הקרח המפואר. לפני זה היא מלמדת את הקהל את מילות שיר הנושא “Let It Go”,  עם התנועות המתאימות. כמובן שבחגיגה נוטלים חלק גם אולף, קריסטוף וסוואן.

    מופע אור קולי באגם של דיסני. צילום יח"צ

  4. מופע אור קולי באגם של דיסני: Magic Over Lake Disney-The Frozen Edition . במשך 3 ערבים, 24, 27 ו 29 לינואר יתקיים מופע מיוחד כשהכניסה אליו בחינם. לסיום יום פעילות עמוס בפארקים יופיעו לחופי האגם סצינות מובילות משני הסרטים של ממלכת הקרח.
  5. בסיום כל יום יתקיים מופע לילה מרהיב על טירת סינדרלה שמוקדש לסרטים הקלסיים האהובים של דיסני וכולל גם קטעים ממלכת הקרח עם השיר האיקוני “Let it Go”.
  6. להשלמת חגיגת ממלכת הקרח, בנוסף לאטרקציות ולהופעות, דיסני יצר חווית קניות הקשורה לפרוזן. זה מאפשר למבקרים לקחת איתם הביתה את המזכרות האהובות מהסרט ולהמשיך את ההנאה גם באזור מגוריהם הרבה מעבר לימים הספורים ששהו בדיסנילנד פריז. לרשות המבקרים נמצאים 63 חנויות ברחבי הפארקים, בדיסני ווילג' (Disney Village) ובבתי המלון המוכרים מזכרות מהסרטים כולל אוסף מיוחד ובלעדי בייצור מוגבל לאספנים.
  7. חווית אוכל קיימת בדיסנילנד פריז, לגדולים ולקטנים, כשהשפים של הפארק הכינו מאכלים טיפוסיים ואופייניים הקשורים לסרט.
Exit mobile version