מהלך המיתוג הגלובלי החדש MEET VISA מגיע כעת לישראל עם מסע פרסום מקומי הגדול בהיקפו מזה שנים .
חברת טכנולוגיות התשלומים הגלובלית Visa לא פוסחת על עונת הנסיעות של הישראלים לחו"ל בתקופת החגים ויוצאת במבצע קאשבק המתמקד בעידוד הצרכנים להשתמש ב- Visa כאמצעי תשלום מאבוטח לכל אחד, בכל זמן ובכל מקום.
כל מי שקונה עם Visa בחו"ל שלוש פעמים או יותר עד ל -18 באוקטובר , בסכום של 25 דולר או יותר בכל עסקה, מוזמן להשתתף בהגרלת קאשבק בסך 2000 דולר. ס"ה יזכו בהגרלה כ – 100 צרכנים בישראל.