Site icon IAS

חברת AIG תשיק אפליקציית בריאות שתלווה את לקוחותיה בשהותם בחו"ל

מימין, אסי עזר, יפעת רייטר, אלברט אסקולה והכלב שלהם. הפרזנטורים החדשים. צילום רן יחזקאל

מנכ"לית חברת הביטוח AIG, יפעת רייטר, חשפה היום, כי לקראת עונת הנסיעות, תשיק AIG אפליקציה ייחודית שתלווה את לקוחותיה במהלך שהותם בחו"ל.

יפעת רייטר, מנכ"לית חברת הביטוח AIG. צילום אוהד רומנו

אפליקציית AIG SafeTravel תאפשר ללקוחות, במקרה הצורך, להתייעץ עם רופא אונליין, לאתר במהירות את הרופא המתאים הקרוב ביותר ולקבל החזר מיידי על ההוצאות, לרבות במקרה של עיכוב כבודה. ב-AIG מתחייבים כי התשלום יועבר תוך 15 שניות מרגע הבקשה וישירות לכרטיס האשראי, עוד בטרם עזב הלקוח את המרפאה, וללא צורך להתקשר לחברת הביטוח מראש, וללא עיכוב הכרוך בשימוש באפליקציות העברת התשלומים הקיימות היום בשוק. האפליקציה מתווספת לביטוח הנסיעות הנוכחי של AIG, שמדורג כבר היום ע"י משרד האוצר במקום הראשון במהירות תשלום התביעות ובשביעות רצון הלקוחות.

עוד הכריזה רייטר על שיתוף פעולה אסטרטגי וראשון מסוגו עם חברת הפיננסים MAX. במסגרת זו, תקים MAX סוכנות ביטוח שתציע ללקוחותיה ביטוחי רכב, דירה ונסיעות לחו"ל של AIG, באמצעות פלטפורמות דיגיטליות וייעודיות. אתמול חתמו הצדדים על הסכם שיתוף הפעולה והוא כפוף לאישור המפקח על הביטוח.

הפרזנטורים החדשים: אסי עזר ואלברט אסקולה

לבסוף, הציגה AIG את הפרזנטורים החדשים שלה, בני הזוג אסי עזר ואלברט אסקולה, שהקמפיין בכיכובם, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, צפוי לעלות כבר בשבוע הבא. עזר נמצא כבר שנים בצמרת תעשיית הבידור, ואסקולה, אדריכל ובעלו של אסי – הוא כוכב עולה בפני עצמו, בעקבות השתתפותו בתכנית הדוקו-ריאליטי ״יס מן״. הזוגיות של אסי ואלברט מביאה למסך משהו אחר, חדש ורלוונטי – גם דינמיקה חמה כובשת ומלאת הומור וחן, וגם עדכניות, עם שפת ה"סטורי" של אלברט – שפה דיגיטלית, אותנטית, פשוטה ומרעננת. הזוג יוביל את אסטרטגיית הפרסום של החברה בשנים הקרובות.

יפעת רייטר, אסי עזר ואלברט אסקולה באירוע היום. צילום עירית רוזנבלום

רייטר ציינה כי "אסי ואלברט מביאים למסך אותנטיות, חום אנושי ואמינות, לצד עדכניות וחדשנות, ואין מתאימים מהם להוביל את הפרסום של AIG בשנים הקרובות. אנחנו נרגשים לצאת לדרך הזו יחד".

Exit mobile version