Site icon IAS

חברת רנאומן רוכשת את השליטה בקשרי תעופה

חברת קשרי תעופה, בניהולו של יורם מוטעי, מדווחת היום, כי קבוצת המשביר 365 החזקות התקשרה בהסכם עם חברת רנאומן, הנמצאת בבעלות אייל סגל, לפיו תרכוש חברת רנאומן 51.6% מהונה המונפק של קשרי תעופה תמורת כ-33.5 מיליון שקל. העסקה משקפת לקשרי תעופה שווי חברה של 65 מיליון שקל, ופרמיה של כ-21.9% ביחס לשווי השוק של קשרי תעופה. עם השלמת העיסקה, תישאר המשביר 365 עם אחזקה של 10% בקשרי תעופה.

השלמת העסקה כפופה להתקיימותם של תנאים מתלים, לרבות אישור הממונה על ההגבלים העסקיים. העסקה בוצעה בניהול משרד חדש ארד. דוד משרד עו"ד ונוטריון.

יורם מוטעי, מנכ"ל קשרי תעופה: " אנו מברכים את בעל השליטה החדש בקשרי תעופה אייל סגל

הבעלים של חברת רנאומן. אייל, מגיע לקבוצה חדור מוטיבציה להמשיך ולהצעיד אותה בדרך ההתפתחות העסקית המאפיינת אותה בשנים האחרונות ואף לאפשר לוודא שהיא מתקדמת לאופקים חדשים ומגוונים. אני מודה לרמי שביט על 10 השנים האחרונות בהן עמד ותמך בחברה באופן מוחלט ללא סייג ולאחל לו הצלחה רבה בכל עסקיו. לאייל שמצטרף למשפחת קשרי תעופה כמוביל, ברצוני לאחל שיראה ברכה והצלחה בכל מעשה ידיו ושיחד נזכה לשנים רבות של פיתוח עסקי, אושר, שגשוג והצלחה.  עוד הוסיף: "זאת תעודת כבוד לקבוצה המוכיחה שמאמצינו הרבים הפכו את החברה לכזו שגורמים מחוץ לענף התיירות רואים בה פוטנציאל עסקי כה גדול".

רמי שביט, מנכ"ל המשביר 365 החזקות: "מכירת השליטה בקשרי תעופה הינה בבחינת קיום הבטחתנו להתמקדות עסקית במשביר 365 ופיתוח עסקי הליבה – ניו פארם והמשביר בתי כלבו – בשנה האחרונה. אנו מאמינים כי התכנית האסטרטגית תיתן פירותיה בשנים הקרובות. בהזדמנות זו אני מבקש להודות ליורם מוטעי ולכלל עובדי קשרי תעופה על השנים היפות, ולאחל לאייל סגל ומשפחתו הצלחה רבה".

קשרי תעופה הינה קבוצת התיירות מהגדולות בישראל, המשלבת התמחות בכל תחומי התיירות לרבות ארגון והפעלת טיסות יוצאות ונכנסות לישראל, שיווק חבילות תיור ונופש, מתן שירותי קרקע ושירותי תיירות נלווים לתיירים היוצאים מישראל והנכנסים אליה ,שירותי תיירות בישראל, שייט, השכרות רכב וטיולים מאורגנים. הקבוצה הינה נציגתם הבלעדית בישראל של רשתות הנופש המובילות באגן הים התיכון ובאירופה ובאמצעות חברות הבנות שלה בעלת הזיכיון בישראל של חברת השייט רויאל קריביאן וחברת השכרת הרכב אוטו יורופ.

קבוצת רנאומן, נמצאת בשליטת אייל סגל, שהינו אחד מבעלי חברת מגאסון אלקטרוניקה ובקרה בע"מ, המובילה ב-40 השנים האחרונות את תחום פתרונות האבטחה בישראל. החברה מסייעת לארגונים פרטיים וציבוריים בארץ ובעולם ליהנות ממערכי האבטחה המתקדמים ביותר – החל מפיתוח, דרך הטמעה והתקנה ועד לתמיכה. במסגרת מחויבותה לאיכות ולשירות הטובים ביותר, מעמידה מגאסון לרשות לקוחותיה את המומחים המובילים בתחומם ומבססת את מוצריה על החומרה והתוכנה המתקדמות בעולם.

 

 

Exit mobile version