Site icon IAS

חברת סי וורלד הכריזה על הקמת פארק "רחוב סומסום" נוסף בארה"ב

הכניסה לפארק החדש בסן דייגו. דרך ייחודית ועוצמתית לחוות את רחוב סומסום. צילום sea world

חברת סי וורלד (SeaWorld Entertainment, Inc) וסדנת "רחוב סומסום" – ארגון חינוכי ללא מטרות רווח שמאחורי המותג סומסום® – חשפה היום את מיקומו של פארק השעשועים Sesame Place® החדש, השני בארצות הברית. הפארק החדש ייפתח בסן דייגו באביב 2021 ויהיה הראשון בחוף המערבי.

"כשאנחנו חוגגים את יום השנה ה-50 של רחוב סומסום, אנו שמחים לחלוק את החדשות על הזדמנות משמעותית לילדים ולמשפחות להתחבר וללמוד מהמותג ומהדמויות האהובות עליו", אמר סטיב יאנגווד (Steve Youngwood), נשיא מדיה וחינוך ומנהל התפעול הראשי של סדנת סומסום. "פתיחת סומסום פלייס סן דייגו תעניק לאורחים דרך ייחודית ועוצמתית לחוות את רחוב סומסום, תאפשר לנו ליצור קשר עם עוד יותר משפחות ולהמשיך את המשימה החינוכית שלנו."

סומסום פלייס סן דייגו תציג את כל הכיף, הצחוק והלמידה של רחוב סומסום בצורה מרתקת ביותר, עם מתקנים מרגשים למשפחות, מגלשות מים, מופעי דמויות חיות, מצעדים וחוויות אינטראקטיביות שיאריכו את הצחוק והלימוד של רחוב סומסום. פארק הסומסום המקורי, כיום פארק השעשועים היחיד בארה"ב המבוסס כולו על תוכנית הילדים האייקונית, נפתח מחוץ לפילדלפיה ביולי 1980 והיה יעד מוביל למשפחות ברחבי הארץ כבר כמעט 40 שנה.

"אנו חולקים את מטרת סדנת סומסום לחנך ולבדר דורות של ילדים, ופתיחת פארק שני – היחיד מסוגו בחוף המערבי – מעצים את משימת החברה שלנו לספק לאורחים חוויות יוצאות דופן," אמר מארק סוונסון, מנכ"ל ב-SeaWorld Entertainment. "אנו שמחים שאנו מצליחים להגדיל את הנוכחות של פארקי שעשועים סומסום פלייס בארצות הברית, וסן דייגו היא השלמה המושלמת למיקום פילדלפיה שלנו."

רחוב סומסום בסן דייגו. לחנך ולבדר דורות של ילדים. צילום seaworld

סומסום פלייס סן דייגו ייפתח כמרכז אוטיזם מוסמך (CAC), וישקף את הפארק בפילדלפיה שהיה פארק השעשועים הראשון בעולם שהשיג את הייעוד הזה. אימוני רגישות לאוטיזם ומודעות לכל שדירת העובדים יושלמו לפני השקת הפארק. מדריך חושי ספציפי לפארק יופיע באתר האינטרנט שלו, מה שיקל על ההורים לתכנן פעילויות שיתאמו את צרכיו ודרישותיו הספציפיות של הילד. חללים שקטים מעוצבים עם תאורה מתכווננת וישיבה נוחה ישולבו בעיצוב הפארק.

סוונסון הוסיף: "אנו גאים לפתוח את הפארק החדש הזה כמרכז אוטיזם מוסמך ומחויבים במאמצים שלנו להציע למשפחות פעילויות כוללות לילדים עם אוטיזם ופעילויות מיוחדות אחרות. לספק חוויות מהנות ובלתי נשכחות באמצעות שירות יוצא דופן, הוא חלק מזה."

סומסום פלייס סן דייגו ימוקם באתר Aquatica San Diego הנוכחי, ויציין את המחויבות של SeaWorld לא רק לקהילה המקומית, אלא גם להקמת פארק חדש כיעד תיירותי מוביל במערב ארצות הברית.

SeaWorld היא השותף הבלעדי של סדנאות פארק השעשועים בארצות הברית כמעט 40 שנה. Sesame Street Bay of Play נפתח בסיוורלד סן דייגו בשנת 2008 וסיוורלד אורלנדו פתחה לאחרונה את רחוב סומסום ™ – אטרקציה חדשה לגמרי – מעל 30 דרכים חדשניות וחינוכיות לשחק, והמצעד הראשון אי פעם בפארק. יש גם אטרקציה ייחודית של רחוב סומסום בתוך פארק השעשועים SeaWorld בסן אנטוניו.

Exit mobile version