Site icon IAS

חברי לשכת מארגני תיירות נכנסת סיירו במסוף אלנבי

שלמה אורן, סמנכ"ל מסופי גבול פניים ארציים ברש"ת הציג בפני חברי לשכת מארגני תיירות נכנסת בביקורם במסוף אלנבי את תוכניות העבודה לייעול ושיפור השירות לתייר. בין השיפורים עליהם שוקדים בימים אלו: שדרוג מערכת מיזוג האוויר במסוף, שיפור מערכת הכריזה, הקמת דיוטי פרי ובניית אגף נוסעים חדש.

 

חברי הלשכה הציגו את הקשיים העומדים בפניהם בכל הקשור לקליטת תיירים במסופי הגבול היבשתיים ובהם: זמני המתנה ממושכים, עיכובים ופגיעה בחוויית התייר, הנפגש לראשונה עם ישראל במסוף הגבול.

 

עודד גרופמן, משנה למנכ"ל לשכת מארגני תיירות נכנסת, ציין כי תנועת התיירות ממסופי הגבול היבשתיים נמצאת במגמת גידול מתמשך. הגידול בתנועת התיירים במסוף אלנבי נובע בחלקו מהגידול בתנועה מהמזרח הרחוק ותורמת מאד לגידול בהיקפי כניסות של תיירים מהמסופים היבשתיים.

 

כך לדוגמא, בשנת 2013 הגיעו לישראל דרך מעברי הגבול היבשתיים כ – 275,931 תיירים. לעומת כ – 121,345 תיירים בשנת 2005 – גידול של כ – 127%. עוד מציין גרופמן, כי הלשכה שוקדת על קיום מפגשים במטרה להעלות ולהציף את הקשיים עימם מתמודדים חברות התיירות, במטרה לשפר ולייעל את חווית התייר בישראל. כמו כן עובדת הלשכה מול הרשות לייעל את תהליך רכישת אגרות המעבר לנוסע.

Exit mobile version