Site icon IAS

זוכי פרסי World Travel Awards הוכרזו בעומאן

הזוכים בערב הגאלה בעומאן בשבוע שעבר. צילום World Travel Awards

העילית של ענף הנסיעות התכנסה בשבוע שעבר לטקס פרסי תעשיית הנסיעות העולמית World Travel Awards 2019 בערב גאלה בבית האופרה המלכותי במוסקט שבעומאן.

הזוכים בקבלת הפנים על השטיח האדום כללו את איתיחאד איירווייס, שזכתה בתואר חברת התעופה המובילה בעולם; מלון ארמני דובאי, שהוכרז כמלון המוביל בעולם, ודובאי – כיעד נסיעות העסקים המוביל בעולם. האי סנט לוצי'ה זכה בתואר יעד ירח הדבש המוביל ואילו קניה גרפה את תואר יעד הספארי המוביל ומוסקבה הוכתרה כיעד העירוני המוביל.

הערב ציין את השנה -26 של הענקת פרסי התיירות לטובים שבתעשייה העולמית, כולל פרסים לשישה אזורים. ישראל נכללה בתחרות ביבשת אירופה והזוכים הישראליים הם:

אמריקן קולוני, פנינה ארכיטקטונית עות'מאנית. הוכתר כמלון הבוטיק המוביל בישראל. צילום שרה אייכלר

המלון המוביל בישראל הוא מלון אינטרקונטיננטל דויד תל אביב, מלון הבוטיק המוביל הוא מלון אמריקן קולוני במזרח ירושלים, מלון העסקים המוביל הוא מלון קרטון בתל אביב, מלון הסוויטות המוביל הוא מלון ריץ-קרלטון בהרצליה וחברת השכרת הרכב המובילה היא הרץ.

הרשימה דומה לזו של השנה שעברה שגם בה זכה מלון אמריקן קולוני כמלון הבוטיק המוביל, המלון המוביל בישראל –  אינטרקונטיננטל דוד ומלון הסוויטות המוביל – מלון ריץ’ קרלטון הרצליה. בשנה שעברה היה מלון העסקים המוביל מלון שרתון תל אביב וחברת השכרת הרכב המובילה – אוויס.

גרהם קוק, מייסד  World Travel Award, אמר "זכינו להכיר במלונות, ביעדים, בחברות התעופה ובספקי הנסיעות המובילים בעולם וברכותיי לכל אחד מהם."

נציג איירופלוט בטקס במסקט שבעומאן. צילום World Travel Awards

בתחום התעופה, אירופלוט זכתה הן בתואר מותג התעופה המוביל בעולם והן בתואר חברת התעופה המובילה העולמית במחלקת העסקים Business Class, חברת טורקיש איירליינס נבחרה לחברת התעופה הטובה באירופה ואילו שדה התעופה צ'אנגי סינגפור זכה לתואר שדה התעופה המוביל בעולם. השדה המוביל באירופה הוא נמל התעופה של ציריך. חברת התעופה המובילה באמריקה היא אייר קנדה והמותג המוביל – דלתא איירליינס.

עוצמתה של כלכלת התיירות של פורטוגל באה לידי ביטוי בכמה ניצחונות – כמו בשנה שעברה – כולל היעד המוביל בעולם, ובירתה ליסבון הוכרה כיעד המוביל לחופשת עיר (סיטי ברייק), זאת לצד אזור הנופש המוביל – האלגארב וגם הריזורט המוביל.

מותג מלון העסקים המוביל הוא אינטרקונטיננטל והמותג המלונאי המוביל הוא הילטון. המלון המוביל בצפון אמריקה הוא מלון קונרד בניו יורק והמותג המלונאי המוביל הוא מלונות מריוט.

בתחום הקרוזים נבחרה רויאל קריביאן כמותג הקרוזים המוביל בעולם בעוד נורוויג'ן קרוז ליין הוכרזה כחברת הקרוזים המובילה בעולם.

רשימת הזוכים המלאה כאן.

Exit mobile version