Site icon IAS

זה הזמן לקרנבל

הקרנבל בברזיל בסימן שכרון חושים

מידי שנה, מתקיים בברזיל הקרנבל הגדול, הססגוני והמפורסם בעולם. הקרנבל בברזיל מביא עמו ימים של שכרון חושים בהם שוכחים מהצרות ומתמסרים להנאות החיים. תהלוכות ססגוניות, תלבושות מיוחדות, מסיבות ועוד הרבה הפתעות. אין ספק כי הקרנבל בברזיל הוא מוקד המשיכה העיקרי אליה, המסמל מעין חג לאומי תוסס ושמח.

 

סגנון הקרנבל בברזיל משתנה ממחוז למחוז. ריו דה ז'נרו, העיר המפורסמת בברזיל, מארחת את האירוע המיוחד שנמשך מספר ימים ונחשב לאירוע המרהיב והנוצץ בעולם. האירוע כולל מסיבות מטורפות עם מוזיקה קצבית ותחפושות, רקדניות בתלבושות חושניות ובכלל חגיגה שלא נגמרת.

 

הקרנבל בריו מציע כמה חגיגות במקומות ובתקציבים שונים:

גולת הכותרת של הקרנבל בריו היא מצעדי התחרות של בתי הספר הססגוניים. עלות הכרטיס הינו כ- 70 דולר ליום אחד, מעט יקר אבל החוויה מדהימה ובלתי נשכחת.

מצעדי הרחוב מתאימים לאוהבי האווירה האותנטית, להתחכך ולהרגיש מקרוב את החגיגות ברחובות וללא שום תשלום. במצעדי הרחוב ניתן לראות המוני להקות ססגוניות שמנגנות ורוקדות סמבה.

 

הנשפים המאורגנים הם אטרקציה נוספת לימי הקרנבל בהם האורחים מגיעים מחופשים בתחפושות מיוחדות ובמקרים רבים הם כוללים אישים מפורסמים מברזיל.

 

בנוסף לקרנבל בריו הנחשב למפואר מכולם, את הקרנבל בסלבדור חוגגים בסימן הקרנבל עם האווירה העממית והאותנטית שלא תשאיר אף אחד אדיש. עבור הצעירים הוא נחשב למוקד פופולארי עם מסיבות הרחוב הגדולות ביותר. המוני להקות סמבה צועדות ורוקדות ברחובות, במות ענק מולבשות על משאיות עם ציוד מרהיב ומסביבם עדר של מצטרפים לחגיגה הגדולה.

 

שמו של הקרנבל הברזילאי הולך לפניו ופרסומו חצה כבר הרבה מעבר לגבולות ברזיל. בכל שנה בתקופת הקרנבל, נוהרים אל ברזיל המוני תיירים מרחבי העולם כדי לחזות במראה הרבגוני והמשגע. השנה תאריכי הקרנבל בברזיל הם החל מה- 28 לפברואר ועד ה- 5 במרץ.

 

אופיר טורס מציעה לכם חבילת קרנבל בברזיל טיסה + 7 לילות במלון  החל מ 1950$ לאדם בחדר זוגי

 

קרנבל המסכות בוונציה

מידי שנה בחודש פברואר מתמלאים רחובותיה של ונציה בהמוני תושבים ותיירים מרחבי העולם לחגיגות פסטיבל המסכות הססגוני. 

 

ראשיתה של המסורת האיטלקית עם קרנבל המסכות, החלה בימי הביניים והיוותה הזדמנות לבני המעמדות השונים להשתלב אלו באלו ולהסתיר את זהותם באמצעות המסכות. עוד לפי אמונתם, המסכות סייעו להרחקת הרוחות הרעות, לפסק זמן מהמציאות ולפריצת גבולות השגרה.

 

בתקופת קרנבל המסכות שוררת אווירה מיוחדת של שמחה וטשטוש גבולות וכולם מרגישים שווים במטרה אחת, לחגוג וליהנות. ימי הקרנבל הם הפנינג צבעוני ומתמשך של המוני מסכות ותחפושות מסורתיות לצד מקוריות, תיאטרוני רחוב, זיקוקים, ריקודים ומוזיקה, אוכל ושתייה והרבה שמחה באוויר.

 

מנהג מלאכת עשיית המסכות לקראת הקרנבל, הוא חגיגה בפני עצמה. המסכות עשויות מחומרים מעניינים כמו פסטה, בדים מגוונים עורות מיוחדים ועוד. מסכות רבות הופכות לסטריאוטיפים של דמויות מאופיינות מהחברה הוונציאנית בעקבות הקרנבל.

קרנבל המסכות 2014 חל בין התאריכים 22/2/14-4/3/14

 

אופיר טורס מציעה לכם את החבילה המושלמת בטיול מאורגן לחוויה מושלמת בקרנבל המסכות. ביום הראשון תטיילו במילאנו ובאתריה המרכזיים: הקתדרלה המרהיבה, בית האופרה המפורסם, ארמון ספורצה, בית הכנסת הגדול ועוד. ביום השני תתעוררו בוונציה לשלושה ימים חווייתיים של פסטיבל המסכות. עוד תיהנו בטיול מהעיר ורונה הרומנטית, העיר פדובה העתיקה ועוד הפתעות איטלקיות ומופלאות. יציאות לשמונה ימים בטיול מאורגן ומגוון בתאריכים 16.2.13, או 23.2.13 מחיר לאדם בחדר זוגי החל מ- 1199$

בנוסף, חבילת קרנבל המסכות בוונציה הכוללת טיסות + 4 לילות ע"ב ארוחת בוקר בוונציה החל מ 590 יורו לאדם בחדר זוגי.

 

קרנבל טנריף הססגוני

האירועים בקרנבל טנריף הם אירועים שמחים וחגיגיים בשילוב תחפושות ומסיבות רחוב אשר פתוחים לקהל הרחב. האירועים מתמקדים בפוראטו ובסנטה קרוז אשר בצפון האי טנריף ונמשכים כשבועיים באווירה סוחפת.

 

הקרנבל בטנריף נחשב לאותנטי והמוצלח ביותר באירופה עם נופים מדהימים, מזג אויר נפלא, חופים מיוחדים והמון כיף! זהו הקרנבל השני בגודלו אחרי קרנבל ברזיל ובין האירועים הבולטים בו תוכלו ליהנות מטקס בחירת מלכת הקרנבל, תהלוכת סוסים גדולה, תצוגות זיקוקים ועוד.

 

האי טנריף נמצא כשעתיים וחצי נסיעה ממדריד לעבר האוקיאנוס האטלנטי, והוא הגדול ביותר מבין שבעת האיים הקנרים. האי מוקף חופים קסומים, פארקים והמון אטרקציות שתוכלו לשלב. הפארקים המרכזיים של טנריף הם: פארק לורו- פארק עם הופעות מרהיבות של דולפינים, ליוויתנים כלבי ים ועוד. וסיאם פארק- פארק מים ענק המעוצב באווירת תאילנד.

 

לא חסר מה לעשות לפני ואחרי שתיהנו משעות הקרנבל בטנריף, ספורט ימי, קניות, חיי לילה, קזינו ועוד הרבה הפתעות. אתם מוזמנים לחגיגה השנתית הגדולה ביותר של האיים הקנאריים!

קרנבל טנריף נערך השנה בין התאריכים 27 לפברואר עד 8 למרץ.

 

אופיר טורס מציעה לכם חבילת קרנבל בטנריף טיסה + 7 לילות ע"ב ארוחת בוקר במלון 4 כוכבים החל מ 1400$ לאדם בחדר זוגי

 

קרנבל שוויץ- מפתיע במיוחד 

הקרנבל השוויצרי והמיוחד שנקרא גם חגיגות הפאסנאכט (פירושו ליל צום), נחגג בשתי הערים: בזל ולוצרן. 

 

בבזל הקרנבל מסוגנן ועשיר במסרים חברתיים ופוליטיים לכדי מסיבת רחוב מרהיבה ושמחה במשך שלושה ימים ברציפות. קרנבל זה הוא מהגדולים באירופה והפרוטסטנטי היחיד בעולם, הוא שופע סאטירה ומלא הומור.

 

הקרנבל מתחיל בלילה בין יום ראשון לשני בשעה 04:00 בבוקר, אז מתחיל אירוע של עשרות נגנים יחד עם כמות אדירה של אלפי פנסים צבעוניים ברחבי העיר בחגיגה גדולה. החגיגה מסתיימת בשעות הבוקר ומתחדשת שוב בשעה 13:30 בצהריים.   

 

בלוצרן הקרנבל הרבה יותר משוחרר ופרוע עם אירועי בידור ענקיים וססגוניים. הקרנבל נמשך שלושה ימים, ותוכנית הקרנבל כוללת תהלוכה גדולה, אירועי חוצות ומסיבות הנפתחות עם האות של יריית התותח המפורסם. אלפי חוגגים מחופשים מתהלכים ברחובות בליווי תזמורות של מתופפנים וחלילנים העולים להופיע בזה אחר זה. הייחוד של קרנבל זה הוא עצם היותו קטן, מקורי ולא ממוסחר, אך יחד עם זאת, שופע שמחה. 

 

ביום חמישי, שמתחיל הקרנבל, נסגרות חלק מסמטאות העיר העתיקה  ומתחיל מצעד התחפושות הרשמי שכל קבוצה בסימן ובהשפעת נושא אחר.

 

אופיר טורס מציעה לכם חבילת קרנבל משולבת לבזל ולוצרן הכוללת טיסה + 6 לילות בדרגת תיירות טובה החל מ 849 יורו לאדם בחדר זוגי

 

יהודה זפרני, משנה למנכ"ל אופיר טורס, מציין כי השנה ניכר גידול של כ- 10% בנוסעים לקרנבלים באירופה: איטליה, שוויץ וטנריף. ביקור בקרנבלים אלה הפך לטרנדי וחווייתי בקרב הישראלים, שיכולים ליהנות מקרנבלים מרהיבים גם באירופה בטיסות קצרות למספר ימים.

 

באשר למחירים, באיטליה ניכר כי מחירי הטיסות זולים יותר ביחס לחורף אשתקד, עקב היצע הטיסות שגדל באופן משמעותי בשילוב ירידת שער הדולר. מגמות אלה מובילות להוזלה של כ- 5%-10% במחירים. 

 

Exit mobile version