Site icon IAS

ויאטנם: 16 מיליון תיירים בשנה והצומחת ביותר בעולם

מימין, עופר ריינהרדט מנכ"ל ממן תעופה, השגריר הויאטנמי ומנכ"ל ויאטראוול בארוע. צילום איציק בירן

שגריר ויאטנם בישראל DO Minh Hung ומנכ"ל קונצרן התיירות הויאטנמי vietravel אלכס הואנג, הזמינו אתמול (ב') את בכירי סוכנויות התיירות בישראל לאירוע במלון קראון פלאזה בת"א שנועד לקדם את התיירות בין המדינות.

להקה עם מוזיקה ויאטנמית מקסימה. צילום עירית רוזנבלום

לדברי השגריר האנג, התיירות נהפכה למרכיב חשוב בכלכלה הוויאטנמית, כאשר בשנת 2018 הגיעו אליה יותר מ-16 מיליון תיירים. מדברי האורחים גם עלה שבאפריל 2020 יתקיים בהנוי מרוץ של פורמולה 1.  "אנחנו מהשווקים הצומחים ביותר בעולם", הדגיש השגריר, "יש לנו הרבה תרבות, הסטוריה, אנשים מסבירי פנים. יש לנו הרבה להציע ואנחנו רוצים לקדם את התיירות לשתי המדינות – שלנו ושלכם".

ויאטנם כיעד למתחתנים. צילום עירית רוזנבלום

השניים ציינו בסיפוק כי בשנת 2019 ביקרו בויאטנם מספר שיא של 50 אלף ישראלים ובמהלך השנה הקרובה בכוונת השגרירות לפעול במרץ על מנת לקבל את כל האישורים הנדרשים להפעלת קו טיסות ישיר מת"א להאנוי ולהו צ'י מין סיטי. לציון ההישג ביקשו השניים מעופר ריינהרדט מנכ"ל ממן תעופה, נציגתה בישראל של ויאטנאם איירלינס, לעלות לבמה ולעשות איתם "יו" (לחיים).

האירוע כלל הקרנת סרטים המתארים את הנוף המדהים של ויטנאם, ארוחת ערב (מערבית, למרבה הצער) והופעה של להקה עם כלים אותנטיים וייחודיים בנעימות יפות להפליא, כולל כמה שירים ישראלים. לבסוף גם נערכה הגרלה של נופש בויאטנם.

צוות ממן תעופה, נציגת ויאטנם איירליינס בישראל עם שגריר ויאטנם בישראל. צילום איציק בירן
Exit mobile version