Site icon IAS

התאחדות משרדי הנסיעות: תוכנית הדרכה וקורס דירקטורים

התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות לישראל הציגה בפני חבריה את תוכנית ההדרכה וההשתלמויות לרבעון הקרוב. לראשונה יושק קורס דירקטורים לחברי ההתאחדות. מרכז ההדרכה של ההתאחדות מציע לחברים שלושה מסלולי השתלמות והעשרה, הכוללים סדנאות העשרה מקצועית, השתלמויות מקצועיות בסוגיות משפטיות וקורסים מקצועיים לענף.

במסגרת זו, משיקה ההתאחדות לראשונה קורס דירקטורים לחברי ההתאחדות, בשיתוף עם המרכז להשתלמויות בר-אילן. הקורס שייפתח באמצע פברואר כולל 16 מפגשים, אשר אחד מהם יוקדש לנושאים הרלוונטיים ספציפית לענף הנסיעות דוגמת חוק שירותי תעופה, חוק הגנת הצרכן וכד'.

חני סובול, מנכ"לית ההתאחדות: "קורס הדירקטורים מהווה מהלך נוסף של ההתאחדות לצייד את החברים ב"ארגז כלים" לניהול עסקיהם, ואף אפשרות להרחבת תחומי העיסוק. שיתוף הפעולה עם המרכז להשתלמויות בר-אילן באוניברסיטת בר אילן מאפשר לנו לפתוח קורס ברמה גבוהה ובמחיר אטרקטיבי, ואנו שמחים מאד על ההתעניינות הרבה וקצב ההרשמה."

הנושאים הנוספים שמוצעים לחברי ההתאחדות להשתלמות בחודשי החורף, שהם העונה הרגועה יחסית במשרדי הנסיעות:

סדנה מעשית לניהול מו"מ ומכירות טלפוניות – 2 מפגשים עם מנכ"ל המרכז הישראלי לשיווק

סדנת שיווק במדיה דיגיטלית

סדנה להטמעת חשיבה חדשנית בעבודת משרדי הנסיעות

השתלמות מקצועית בסוגיות המשפטיות של פרילנסרים במשרדי נסיעות ודיני עבודה.

וקורס אקסל מקצועי בן שלושה מפגשים.

תוכנית ההדרכה, אומרים בהתאחדות, היא ביטוי לאסטרטגיה של ההתאחדות לעדכן את חבריה בידע מקצועי רלוונטי, בהעשרה ובהרחבת הראייה העסקית בנושאי תיירות, ובהצבת חברי ההתאחדות בחזית הידע המקצועי.

לפרטים נוספים ניתן לפנות אל מזכירות ההתאחדות 03-5269102

 

 

Exit mobile version