Site icon IAS

התאחדות משרדי הנסיעות בהשקה כפולה

משתלם להיות חבר התאחדות!

תחת סיסמה זו משיקה התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל אתר ייעודי לקורסים והשתלמויות, אשר בו ניתן לקבל מידע אודות הקורסים וההשתלמויות שמציעה ההתאחדות לחבריה (ולעתים גם למי שאינם חברים) בתחומים שונים, וכן להירשם לכל קורס או השתלמות.

השקת האתר הוצגה במקביל להשקת קורס ראשון מסוגו להכשרת יועצי שייט שפותחת ההתאחדות בחודש הבא, ואשר מוצע לחברים בלבד. כידוע, תחום תיירות השייט צובר בשנים האחרונות פופולריות רבה והתרחבות משמעותית של קהלי היעד שבוחרים בנופש שייט לחופשתם.

בהתאחדות אומרים כי הקורס משלב ידע עיוני עם התנסות מעשית, ואת התכנים יעבירו סוכני נסיעות המומחים בתיירות שייט, ממשרדים החברים בהתאחדות.

בהתאחדות צופים ביקוש רב לקורס, אשר מספר המקומות בו מוגבל.

מנכ"לית ההתאחדות חני סובול: "ההתאחדות מציעה למשרדי הנסיעות התמחות והתמקצעות תוך זמן קצר ובמחיר נוח במיוחד, במוצר תיירות המביא לידי ביטוי את מקצועיותו של סוכן הנסיעות. המגמות בענף השייט מצביעות על המשך גידול בביקוש מצד הלקוחות בשנים הקרובות, וארגוני השייט צופים כי בשנת 2018 ענף השייט יגדל בכ-20%."

כחלק ממחויבותה לקידום המקצועי של הענף, פועלת ההתאחדות להתאמת ההכשרה המקצועית של דור העתיד בענף הנסיעות בישראל, כמו גם להשתלמויות מקצועיות של יועצי התיירות הפעילים בענף, ולכן מקדישה חשיבה רבה ועבודה נאמנה בנושאים אלה, כמו גם ביצירת שיתופי פעולה חדשים והרחבתם של הקיימים.

מרכז ההכשרה של ההתאחדות מקיים קורסים, השתלמויות מקצועיות ומפגשי העשרה לחבריה בתחומים רבים הרלוונטיים לקידום המקצועי. במסגרת זו השתלמו השנה יותר מ-50 חברי התאחדות בקורס ייעודי להכשרת דירקטורים בתיירות, במסגרת שיתוף פעולה של ההתאחדות עם מרכז ההשתלמויות בר אילן. כמו כן, התקיימו השתלמויות בתחומי שיווק, דיגיטל, מו"מ אפקטיבי להצלחה, חוק הספאם, סוגיות משפטיות הנוגעות לעבודת משרדי הנסיעות ועוד.

לפרטים נוספים ניתן לפנות למזכירות ההתאחדות 03-5269102

Exit mobile version