Site icon IAS

התאחדות משרדי הנסיעות באירוע אקונו-ויז'ן

אחורי הקלעים הטכניים של האירוזיון באולם האקספו בגני התערוכה. צילום Andres Putting/EBU

 כחלק מאסטרטגיית שיתופי הפעולה האירגוניים לטובת חבריה, משתתפת התאחדות משרדי הנסיעות באירוע אקונו-ויז'ן, שיתקיים במוצ"ש ה-11.05 לקראת האירוויזיון בתל אביב.

האירוע, שמארגן העיתון הכלכלי גלובס, ממנף את אירוח האירוויזיון בישראל לדיון בפאנל מקצועי שיתמקד בכלכלה העומדת מאחורי אירועים בינלאומיים גדולים.

"אירוע Econo-Vision מתחבר לאסטרטגיה של התאחדות משרדי הנסיעות", מסבירה המנכ"לית חני סובול, "אירועים בינלאומיים הם חלק בלתי נפרד מחוויות הנסיעות והתיירות העולמית על סוגיהן. אירועים דוגמת האירוויזיון הם אבן שואבת לקהל המגיע לאירוע, אך סביב האירוע  מתקיימות פעילויות רבות החושפות את המדינה המארחת בפני המשתתפים במופע, צוותיהם והקהל הרחב המגיע מרחבי אירופה והעולם לצפות באירוע. בדרך זו – אשר מוכרת לנו היטב גם מהתיירות היוצאת של ישראלים המשתתפים באירועים בינלאומיים ברחבי העולם – מתעצמת חווית הנסיעה, שכן היא כוללת אירוע יוצא דופן וחד-פעמי. אירועים כגון אלה אף תורמים לתיירות הפנים, מכיוון שגם אזרחי ישראל משתתפים בחגיגה ההמונית, אשר סוחפת את כל המדינה".

לדבריה, תעשיית התיירות מהווה מנוע צמיחה חשוב בכלכלת ישראל ואין ספק שכל אירוע בינלאומי בסדרי גודל של האירוויזיון שישראל מארחת, נותן דלק סילוני למנוע הצמיחה, שאת תוצאותיו רואים גם חודשים רבים לאחריו.

"ההתאחדות, כמי שאמונה על קידום התיירות לגווניה, שמחה להיות חלק מהשיח ולשתף בתובנות של קולגות בעולם אודות הכלכלה שעומדת מאחורי אירועים כאלה והשפעתה  באופן ישיר ועקיף על ענף התיירות", סיכמה חני סובול.

Exit mobile version