Site icon IAS

השר לנדאו:"ים המלח יהפוך לאטרקציה תיירותית מהמובילות בעולם"

שר התיירות, ד"ר עוזי לנדאו, סייר הבוקר (ב') באזור ים המלח וכן נכח בישיבת דירקטוריון ראשונה בראשותו של יו"ר חל"י החדש, מיכאל שניידר.

 

לסיור הצטרף מנכ"ל חל״י, שימי דניאל. מנכ"ל חל״י הודה לשר על המינוי הראוי, והעריך כי מינוי זה יסייע ויעזור לקידום הפרוייקטים של חל"י.

השר בירך את היו"ר החדש ואחל לו הצלחה, לא לפני שציין כי ״היו"ר הנכנס הוא מן הדירקטורים הטובים בארץ".

לנדאו הביע תמיכה בשניידר ותאר אותו כ"קברניט הטוב ביותר שיכולנו לבקש עבור חברה חשובה כמו חל"י".

 

מיכאל שניידר כיהן בעבר כדירקטור בחברת כימיקלים לישראל ובחב' מפעל הפייס, היה חבר מליאת רשות ניירות ערך והינו עו"ד שותף במשרד עו"ד קרמר-שפירא-שניידר.

 

 

החברה להגנות ים המלח הוקמה כזרוע מתכננת ומבצעת של משרד התיירות כדי לפתוח את בעיית עלית מפלס המים בדרום ים המלח, ושימשה למן הקמתה לטובת פיתוח האזור כולו.

 

המשותף לכל הפרויקטים שנעשו עד כה ולאלה שצפויים לצאת לפועל בזמן הקרוב הוא החזון לחדש את האזור כולו ולפתוח את ים המלח לכולם- לצעירים, למבוגרים, למשפחות, לתיירות מרפא וכמובן לתיירות חוץ.

 

הקמת חופי הרחצה החדשים בעין בוקק במשולב וכחלק מפעולות ההגנה כנגד עלית מפלס המים מהווים סנונית ראשונה בפעילותה של חל"י. החל מרגע כניסת הדחפור הראשון בינואר 2014, הוקמו ברצועת חוף ארבעת המלונות בעין בוקק חופי רחצה מודרניים מהמתקדמים בארץ, מונגשים ונגישים לכלל הציבור הרחב בזמני ביצוע יוצאי דופן לפרויקט תיירותי בסטנדרט כזה.

 

שר התיירות, ד"ר עוזי לנדאו ציין כי ״המטרה היא השבחת החופים והבאת אזור המלונות למצב תשתיתי ראוי על מנת שהציבור יוכל ליהנות ממנו. משרד התיירות ימשיך להשקיע באזור הזה. בעוד מספר שנים ים המלח שכולנו הכרנו יהפוך לאטרקציה התיירותית המובילה בישראל, ולאחת המובילות בעולם כולו".

 

Exit mobile version