Site icon IAS

הרצליה על המפה

החוף הדרומי בהרצליה, הפך בחודש האחרון לאתר אטרקטיבי במיוחד, עבור חובבי גלישת גלים מרחבי העולם, שהגיעו להשתתף בתחרויות גלישה במקום.

כך חשבו גם עורכי אתר האינטרנט המוביל בעולם בתחום הגלישה: Surfline , כשבחרו להציג באתר, תמונת שער מרהיבה של החוף. אתר Surfline נחשב לאתר פופולארי במיוחד, עם אלפי כניסות ביום של חובבי ספורט ימי מכל העולם, המבקשים להתעדכן בתחזית מזג האוויר, בתחרויות ובאירועים מיוחדים ברחבי העולם, וכמובן גם בגובה הגלים הצפויים באתרי גלישת הגלים.
 
לדברי עו"ד יונתן יעקובוביץ', יו"ר החברה העירונית לפיתוח התיירות של הרצליה וחובב גלישת גלים: "תנאי מזג האוויר המיוחדים, המים הצלולים והחמימים ובמיוחד הגלים המדהימים, הפכו את אירוע הגלישה שהתקיים בחוף הדרומי, ליותר ממושלם. הסיקור הבולט ותמונת השער המרהיבה באתר האינטרנט Surfline , עשוי להביא לישראל תיירות גלישה מחו"ל ובוודאי תיירות פנים של גולשים מכל רחבי הארץ. באופן אישי, כשאני רואה צילומים של אתרים עם תנאי ים מושלמים – אני רוצה לנסוע לאותם מקומות ולגלוש. אחת הסיבות שנלחמנו למען שימור החוף הדרומי בהרצליה כחוף ספורט ימי לא מוטורי, נובעת מהעובדה שמדובר באחד מחופי הגלישה הטובים בישראל, אשר מסוגל לייצר תנאים ברמה בינ"ל".
 
יעקובוביץ מוסיף: "חובבי גלישת הגלים יודעים שהחופים בהוואי, בדרום אפריקה, באינדונזיה, באוסטרליה ובקליפורניה, הם החופים המוצלחים בעולם לגלישת גלים. מדובר בחופים שמושכים אליהם מידי שנה מאות אלפי תיירים, חובבי גלישת גלים שנעים בעולם בעקבות זרמי הים. כעת, יש לקוות, שהצגת התמונה מהחוף הדרומי, בשער אתר האינטרנט המוביל בעולם בגלישת גלים, תחולל גם אצלנו נפלאות ותגרום לחובבי הגלישה מהעולם לשקול הגעה לביקור גם בישראל.
 
רק לאחרונה, בחודש ינואר 2014, הגיעו לביקור בארץ מספר גולשי גלים מהמובילים בעולם, בראשם ג'וש קר האוסטרלי, המדורג כיום במקום ה-9 בסבב העולמי בגלישת גלים. השילוב בארץ של תרבות ספורט ימי, חיי לילה שוקקים ורצועת חוף מדהימה בהרצליה הם מתכון בטוח להבאת תיירים מחו"ל".

Exit mobile version