Site icon IAS

הרוג ופצועים ישראלים בקובה

מחברת ביטוח הנסיעות  PassportCard דווח אמש ( ו' בשעה 22:09) כי אוטובוס ובו תיירים התהפך בשעות האחרונות באזור בסייאגו דה אווילה שבקובה. 

מבין הישראלים שהיו באוטובוס יש מספר מבוטחים בגילאי 60+, פצועים בדרגות פציעה שונות שפונו לקבלת טיפול בבית החולים בעיר. נראה שמעבר ללקוחות החברה נפצעו גם ישראלים נוספים. במשרד החוץ ממתינים לעזרת שגרירויות זרות, זאת מכוון שלישראל אין יחסים דיפלומטיים עם האי הקריבי קובה.

עדכון אחרון: 

ארבעה מתוך שבעת המעורבים בתאונה יוחזרו במהלך היום לארץ ע״י חברת ביטוח הנסיעות לחו״ל PassportCard. כוח הסיוע הרפואי של PassportCard, שנשלח במהלך סוף השבוע מהארץ, ילווה את המבוטחים בטיסתם ארצה. שלושת הפצועים הנוספים נשארים בשלב זה בבית החולים המקומי להמשך טיפול ועד לקבלת אישור מהצוות הרפואי בשטח.

יואל אמיר מנכ״ל PassportCard: ״שיפור במצב הפצועים הביא לכך שחלקם יחזרו כבר היום לארץ והיתר יחזרו ברגע שיקבלו אישור מהצוות הרפואי בבית החולים.
אנחנו בקשר רציף עם המבוטחים ועושים את מירב המאמצים להביא את כולם ארצה במהרה. אנחנו משתתפים בצער משפחת הנקין על מות נחום  ז״ל בתאונה ופועלים על מנת להביא את ארונו לארץ בהקדם האפשרי״.

Exit mobile version