Site icon IAS

הציבור הרחב מוזמן לטייל ולהתארח במרחבי הטבע הארץ-ישראלי

מבקרים במוזיאון הפסיפס, אתר השומרוני הטוב. צילום אביתר נבו

לקראת הימים האחרונים של החג, רשות הטבע והגנים ממליצה לציבור המטיילים לנצל את מזג האוויר הנעים וללון באחד מחניוני הלילה של הרשות – מחניון ממשית המפנק בנוף המדברי ועד חניון עין חרוד בין פלגי המים – מחכים לכם בכל רחבי הארץ. הציבור מוזמן להיכנס לאתר הרשות ולהירשם ללינה מראש ובקלות.

אתמול (ג') ביומו האחרון של חול המועד, כ-80 אלף מטיילים ומטיילות ביקרו בגנים הלאומיים ובשמורות הטבע. בין האתרים הבולטים: שמורת טבע עין גדי, גן לאומי ירקון-תל אפק, גן לאומי קיסריה, גן לאומי בית גוברין, שמורת טבע עינות צוקים-עין פשחה ונחל בוקק – בו נפתחה רק לאחרונה מבואת המבקרים החדשה.

כ-3,400 מטיילים בחרו ללון בחניוני הלילה של רשות הטבע והגנים, החניונים הבולטים גם היום הינם חניון לילה ממשית, בארות במכתש רמון וחניון לילה מצדה מערב!

בהמשך השבוע ולאורך החג השני, תמשיך לקיים הרשות פעילויות לכל המשפחה בגנים הלאומיים:

בגן הלאומי אפולוניה, תוכלו להשתתף במשחק חוויתי לכל המשפחה ברחבי המבצר הצלבני, בעקבות המטמון האבוד של מטבעות אפולוניה. בשמורת הטבע עינות צוקים – עין פשחה, מחכה לכם מרכז מבקרים, המציג את עולם הטבע הייחודי של ים המלח, וגם תוכלו לשכשך את רגליכם בבריכות המים.

באתר הלאומי קסטל, הרשות יחד עם משרד המורשת, מזמינים אתכם לסיור מודרך באתר המיוחד שמחבר אותנו לשורשים ולהיסטוריה. בגן הלאומי מצדה ימשיך לפעול 'אתגר מצדה' המוציא מטיילים אמיצים על מחוץ לחומות העיר במסלול אתגרי על המצוק. בשעות הערב, בגן הלאומי בית גוברין במתחם מערת הפעמון, מוצגת יצירת האמנות 'טהירו'.

הפעילויות מתקיימות בהתאם להנחיות פיקוד העורף המשתנות.

לרשימת הפעילויות המלאה ולהרשמה מראש באתר רשות הטבע והגנים  

Exit mobile version