Site icon IAS

המזוקנים והמשופמים מגיעים לישראל

הכינו את השפמים! מנכ"ל משרד התיירות אמיר הלוי הופתע לאחרונה ביריד התיירות בברלין, כשחבורה של גברים משופמים בסגנונות שונים, נכנסה לבקר בביתן הישראלי. אחד מהמבקרים המשופמים, חיים הופמן (65), ישראלי לשעבר שמתגורר בברלין, אמר להלוי כי הצעתו לקיים את האולימפיאדה הבאה של האגודה בישראל התקבלה ברצון ובעניין רב.

 

הופמן, שלדבריו לא התגלח מאז שחרורו מצה"ל, אמר כי: "חבריי לאגודה אמרו שמדובר ברעיון מצוין, ואני כבר עובד על זה. יש לי ניסיון טוב מביקורי האחרון בישראל עם כמה מחבריי המזוקנים, שבהתחלה חששו לבוא, אולם במהלך הביקור הם כל כך נהנו שלא רצו לחזור ועד היום הם מדברים על זה".

 

הופמן מספר, כי אגודת המשופמים והמזוקנים, שקמה ב-1999, מקפידה לערוך אירועים בכל פעם במקום אחר בעולם. עד היום טיילו בין היתר באירופה ובארצות הברית, והגיעו גם עד אלסקה.

 

הופמן אומר כי לאולימפיאדת השפמים שהוא מתכנן בארץ צפויים להגיע כ-350 מתחרים, שילוו על ידי משפחות, חברים ומעריצים.

 

בתוך כך הייתה התעניינות גדולה בתחנה להטענת טלפונים סלולאריים שהוצבה בביתן הישראלי ביריד התיירות ITB בברלין.

 

שוק התיירות הגרמני נחשב למרכזי בעולם, עם תרבות מפותחת מאוד של נסיעות לחו"ל (למעלה מ-80 מיליון נסיעות בשנה). כמו כן 40% מהתיירים הגרמנים שביקרו בארץ שבו לבקר שנית.

 

גרמניה היא מדינת המוצא הרביעית בחשיבותה התיירותית לישראל עם היקף תנועה של 254,000 תיירים בשנה ויש בה פוטנציאל גידול לאור ההזדמנויות החדשות של הוזלת הטיסות בעקבות השמיים הפתוחים (כיום כ-60 טיסות שבועיות בקו ישראל-גרמניה) וכן בעקבות יחס חיובי לישראל.

 

Exit mobile version